Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt noe der ja, men streken så noe underlig ut, har du en test til du kan ta? Ser litt sånn smålig defekt ut da streken nederst er så mye sterkere enn øverstser jeg syner eller er det to streker her?Vis vedlegget 462392
Det er den øverste streken som er sterk, den kontrollstreken. Har tatt flere men viser det sammeDefinitivt noe der ja, men streken så noe underlig ut, har du en test til du kan ta? Ser litt sånn smålig defekt ut da streken nederst er så mye sterkere enn øverst
Den ser dessverre defekt ut. Kan du ta et annet merke? Make sure f. Eks?ser jeg syner eller er det to streker her?Vis vedlegget 462392
Da anbefaler jeg deg å ta et annet merke, fordi teststreken på denne ser defekt ut. Normal sine er ok for prisen, men makesure er definitivt bedre syns jeg personlig, makesure får du tak i på meny/spar/kiwi (muligens fler og)Det er den øverste streken som er sterk, den kontrollstreken. Har tatt flere men viser det samme
Hvordan gikk det?Ok da skal jeg gjøre det, tusen takk!
Tok Clearblue digital test nå i ettermiddag og den var positivHvordan gikk det?
Tok Clearblue digital test nå i ettermiddag og den var positiv
Gratulerer så mye!!Tok Clearblue digital test nå i ettermiddag og den var positiv