Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var stor forskjell! Også estimert til 4.1! Hadde du sv diabetes?Min sønn kom to dager før termin. Kvelden før ble han estimert til å være 4.1 kilo. ( via ultralyd ) når han kom dagen etter var han 4,7 og 55 cm lang. Brukte aldri strl 50. Rett på 56-62!
Enig med du, de med føtter er egentlig litt idiotiske, hvertfall for min langbeinFødt 50 cm lang, nå 4 uker gammel bruker stort sett bare str 56 med noen unntak. Største tabben var nok å kjøpe pysj og bukser med føtter for de er så lange at de ikke passer i de fleste av de.
Egentlig enig, men jeg liker de likevel. Sokkene sitter jo aldri på. Litt off topic, men har noen kjøpt gode sokker som blir på foten? Eller har noen andre magiske sokketriks til meg?Enig med du, de med føtter er egentlig litt idiotiske, hvertfall for min langbein
Jeg drar de langt oppover, men må ha sokker i en str for stor for at de skal sitte. Og så tar jeg de utenpå bukseneEgentlig enig, men jeg liker de likevel. Sokkene sitter jo aldri på. Litt off topic, men har noen kjøpt gode sokker som blir på foten? Eller har noen andre magiske sokketriks til meg?
Fikk noen sokker av min bror, han hadde kjøpt de på name-it i 3 pk. De har en sånn "brettekant" øverst, og så lenge jeg lar de være brettet sitter de veldig godt. Styr unna de enkleste sokkene til HM, etter noen bruk og vask sklir de som regel rett av her.Egentlig enig, men jeg liker de likevel. Sokkene sitter jo aldri på. Litt off topic, men har noen kjøpt gode sokker som blir på foten? Eller har noen andre magiske sokketriks til meg?
Jeg drar de langt oppover, men må ha sokker i en str for stor for at de skal sitte. Og så tar jeg de utenpå buksene
Prøver å dra de opover jeg også Tror de fleste jeg har er fra Lindex. Med og uten brettekant, men jeg må hele tiden be hunden hente sokker opp fra bakkenFikk noen sokker av min bror, han hadde kjøpt de på name-it i 3 pk. De har en sånn "brettekant" øverst, og så lenge jeg lar de være brettet sitter de veldig godt. Styr unna de enkleste sokkene til HM, etter noen bruk og vask sklir de som regel rett av her.
De med brettekant syns jeg også faller av fort, som om de blir slapp i strikken. Er mest fornøyd med de uten brettekant, men som fortsatt har litt lengde. Kjøpte på sånn konkurssalg i Trondheim i vinter.Prøver å dra de opover jeg også Tror de fleste jeg har er fra Lindex. Med og uten brettekant, men jeg må hele tiden be hunden hente sokker opp fra bakken