To spørsmål!

OH RLY?

Forumet er livet
skulle egentlig legge meg for ti min siden, men tiden går så fort!

spørsmål 1:
Hvor kjøper dere lysene deres (levende lys vi snakker om her)

spørsmål 2:
hvor kjøper dere spraylakken deres? å hvilken sølvlakk er det best å kjøpe?

ok blei tre spørsmål dette da, men skitt au!

god natt jenter!

Kubbelys kjøper jeg litt rundt omkring - matvarebutikker, sia, ikea, plantasjen (men de liker jeg ikke så godt da de renner veldig)... ja, som sagt - rundt omkring [:)] vanlige stearinlys kjøper jeg samme stedene...
telys kjøper jeg stort sett på rema, de som holder i ca 6 timer... anbefaler IKKE billige telys da de soter mye mer OG jeg har opplevd de som mer brannfarlige...

spraymaling kjøper jeg hos biltema og europris.
Kjøpte en sølvspray hos panduro, det er den fineste sølvsprayen jeg har hatt!
men den holder ikke til så mye... blir fort tom!
Kjøpte sølvspray på biltema, dvs sølv metallic... syns ikke den var så fin... men mye i boksen!
har kjøpt og skal prøve sølvsprayen til europris neste gang [:)]

ORIGINAL: Snøjenta

Kubbelys kjøper jeg litt rundt omkring - matvarebutikker, sia, ikea, plantasjen (men de liker jeg ikke så godt da de renner veldig)... ja, som sagt - rundt omkring [:)] vanlige stearinlys kjøper jeg samme stedene...
telys kjøper jeg stort sett på rema, de som holder i ca 6 timer... anbefaler IKKE billige telys da de soter mye mer OG jeg har opplevd de som mer brannfarlige...

spraymaling kjøper jeg hos biltema og europris.
Kjøpte en sølvspray hos panduro, det er den fineste sølvsprayen jeg har hatt!
men den holder ikke til så mye... blir fort tom!
Kjøpte sølvspray på biltema, dvs sølv metallic... syns ikke den var så fin... men mye i boksen!
har kjøpt og skal prøve sølvsprayen til europris neste gang [:)]

akkurat samme her[:D]

Kjøper lys på nille. Var ei tante av meg som tipsa om at de er bra. Har faktisk en del dårlig erfaring med løyten lys sine kubbelys. At de smelter i bue og renner over. Men stearinlysene brenner fint og leeeenge. Men så dyre at vi bare kjøper til jul[:D]

Ikke prøvd meg på spary ennå, men har så lyst[:)]

okei, ja da kjøper dere på samme plassene som meg da[:D] kjøpte på europris sist nå, fungerer ok telysene derfra (sekk med billiglys) men de er slått hjel i posen tydeligvis så ikke så pene å se på[&:] skal kjøpe de som brenner lengre neste gang ja.

chrome spray, ok da blir det å kjøpe det i dag da :)

TUSEN takk jenter! (må bare komme med flere tips asså hvis noen leser dette etter at jeg skreiv her nå)

Jeg bruker mye lys fra Perfect Home, er forhandler så har hamstret inn nå og da[;)] er veldig fornøyd med di lysene.
Men har og en del lys fra europris. Har kjøpt fra Ikea og noen ganger, men er like skuffet hver gang. Noen av lysene stinker parafin når di brenner og det er ikke akkurat det jeg vil sitte i stua å sniffe på..

Har kjøpt spray på biltema jeg. Er fornøyd med den. Men har bare brukt metallic lakk i diverse farger. Aldri sølv.

Jeg kjøper mesteparten av lysene mine på Upstairs :) Utrolig mye fine lys og servietter...
De har en tendens til å bøye seg i varmen (sol f.eks) men det gjør jo de fleste lys....

Spray har jeg ikke prøvd meg på ennå, men det må jeg prøve :)

Back
Topp