To set the record straight...

Kjetter

Forelsket i forumet
Oy! Pingler!

Hva er poenget med å lage en ny bruker for så å sende PM til ei jeg kanskje har en bedre tone med enn andre for å opplyse henne om at det ikke er så lenge siden x'en min flyttet ut og at hun burde skygge banen?

For det første...
Det er none of your beeswax.
For det andre...
Ha baller nok til å bruk den virkelige brukeren din når du vil si noe, det gjør jeg.

Takk.

glemte kanskje et komma eller to i deeeeen jævla lange setningen o_0

ORIGINAL: Natural Beauty

Hva skjer?

Det som står der skjer. Folk føler visst et behov for å opplyse folk jeg snakker med her inne om min sivilstatus - Som faktisk ER singel - Med en falsk bruker.

ORIGINAL: Miss Dread A lott

Hva skjer?

Jeg fikk en liten pm[;)]

Kjøtthue. Her utelater jeg nicket ditt for å spare deg potensiell pepring... *facepalm*

ORIGINAL: Lena Levegg

*bruker støvsugeren på den der* Neida, dette er ikke noen bilulykke. Move on...

Se folkens! Her har'u folk med baller! Det er SÅNN det skal være...*lage falsk bruker å sutre*

*spy på*

ORIGINAL: Kjetter

Hva skjer?

Det som står der skjer. Folk føler visst et behov for å opplyse folk jeg snakker med her inne om min sivilstatus - Som faktisk ER singel - Med en falsk bruker.

Folk har kanskje fritidsproblemer[8D]

Nei sier'u det! Det verste er opplegget med å lage falske brukere. Vil du si noe! SÅ SI DET!

Hell NOOO!! hahaha..

Hell NOOO!! hahaha..

Ut på tur, analfissur.

hahahaha synes det er morsomt jeg[8D][8D][8D][8D] man bruker masse tid på å gjøre seg anonym bare for å si DET. jepp, totally worth my tiiime[:D] 

hørtes ut som en episode av days of our lives dette.
håper på fortsettelsen!

fortsett med flørtingen din du kjetter, vi trenger en ny breeg/trine-snakkis nu!

Det er BV i et nøtteskall bare.

serr????

jess da..

kan være eksen din som står bak kanskje?
eller noen som kjenner henne?
i dont know..
baller mangler de anyway... [8D]

HAha fy faen....dette her er så dumt at jeg har ikke ord engang..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

HAha fy faen....dette her er så dumt at jeg har ikke ord engang..

enig.. og ikke bare pga hemmelig bruker egentlig...

Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare... Virkelig... I do... 

ORIGINAL: ¤Charlotte¤

Ingen sympati herfra. Når man åpenlyst flørter/godsnakker med en annen bruker på et KVINNEforum, så må man forvente reaksjoner. Hvorfor ikke gjøre sånt privat, istedet for å sende kosemosemeldinger på forumet, som alle kan lese? [8|]
Synes sånn bregg-trine opplegg hører fjortisalderen til, man ber jo om oppmerksomhet ved å utlevere seg selv her.

Jeg må faktisk signere denne......

ORIGINAL: Labambie

Ingen sympati herfra. Når man åpenlyst flørter/godsnakker med en annen bruker på et KVINNEforum, så må man forvente reaksjoner. Hvorfor ikke gjøre sånt privat, istedet for å sende kosemosemeldinger på forumet, som alle kan lese? [8|]
Synes sånn bregg-trine opplegg hører fjortisalderen til, man ber jo om oppmerksomhet ved å utlevere seg selv her.

Jeg må faktisk signere denne......

var egetnlig det jeg også ville si ja

ORIGINAL: LallePalle

Trodde dette var et BABYforum jeg [;)]

Even worse [;)]

Tilogmed jeg har fått med meg at det har vært en viss.. "stemning" her inne, kanskje også kjent som Trine-Breeg-tendenser. Selvom man kanskje ikke liker å innrømme det, så er det slik det virker for andre.
Greit nok at dere ikke MENER det slik, men sånn virker det, tilogmed for meg - som ikke skal skryte på meg å være altfor aktiv her inne.

Skal også nevnes at jeg fikk denne følelsen lenge før denne tråden kom.

Back
Topp