To prinser (nicket)

Hælledussan

Elsker forumet
Åssen gikk det om lørdagen? Tenkt masse på deg.

dytt...

Hei,er det meg du tenker på.

hvis det så kan eg fortelle det,alt gjekk kjempe bra vi hadde en kjempe koselig dag kosa oss masse.
Og prata mye om div ting,eg m/fam vart innvitert til brullyp og til ho minste så det var kjempe koselig lik.
Vi fann utrolig for tonene fort alle sammen,eg skal komme med en oppdatering når eg er heime igjen. :)

Så koselig å høre. Glad på dine vegne.
Koselig at dere ble invitert i bryllup da.. emoticon

Takk,ja eg vart bra overraska da men kjempe koselig så no gleder eg meg masse til den dagen.

Ho sa at ho ønska så masse at eg var der den dagen :)

Nå har jeg gått glipp av noe igjen. Har søstrene dine tatt kontakt? Ser ut som at du har treft minst en av dem? gleder meg til oppdatering :) Har tenkt på deg!

hirly skrev:
Nå har jeg gått glipp av noe igjen. Har søstrene dine tatt kontakt? Ser ut som at du har treft minst en av dem? gleder meg til oppdatering :) Har tenkt på deg!

Ja eg har fått kontakt med begge to og vi har no treffet hverandre og det var kjempe koselig og ja eg skal komme med en oppdatering på det :)
Men må få alle inntrykkene på plass først for det er mye nytt for meg også skal eg i brullyppet til ho ene av dei for ho sa at ho ønska så gjærne å ha meg der:).
Takk for at du har tenkt på meg...

Å så godt å høre!! Sånne solskinnshistorier får en aldri nok av!!

Takk,ja vi fik veldig god kontakt/tone så vi skal holde kontakten og møttes igjen.
Blir jo snart det og for skal dit i brullyp den 13.augst og eg gleder meg kjempe masse til detemoticon

Back
Topp