To postafen or not to postafen?

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
Var innom apoteket i dag og spurte om hun hadde noe mot svangerskapskvalme. Jeg har store problemer med å klare å ha undervisning på morgen/formiddag. Hun frarådet meg sterkt å bruke ingefærtabletter (pga lite forskning på det) og postafen. Men når jeg googler postafen, så finner jeg en artikkel på relis.no og forskning.no som sier det motsatte. Turte i alle fall ikke å kjøpe av henne, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre...

https://relis.no/content/4768/Behandling-av-svangerskapskvalme----Hva-ma-farmasoyter-vite

Alle leger jeg har snakket med sier at Postafen er trygt. Jeg stoler på dem. Vær obs på at det ikke nødvendigvis har så stor effekt, og at man kan bli veldig trøtt av dem.

Både leger og jordmødre jeg har vært hos har alle sagt at Postafen er trygt:)

Postafen kan man trygt ta ja. Relis er også det oppslagsverket man skal bruke og stole på. Men obs at det har rød trekant :happy:

Postafen kan du ta!

Alle leger jeg har snakket med sier at Postafen er trygt. Jeg stoler på dem. Vær obs på at det ikke nødvendigvis har så stor effekt, og at man kan bli veldig trøtt av dem.
Hvor mye værre kan det bli? Våkner akkurat fra en tre-timers lang lur etter jobb :D

Sidespor: hvordan får du sånne «tagger» ved brukernavnet ditt, slik som januarspirene2021?

Sidespor: hvordan får du sånne «tagger» ved brukernavnet ditt, slik som januarspirene2021?

Det er skjulte grupper som jeg er medlem av :) les mer om skjulte grupper på festet innlegg her på januar2021 :) Vi har en egen gruppe her som er skjult, det er snøkrystallene2021, der må man kvalifisere for å være medlem slik at vi kan dele litt mer sensitive ting uten at hvem som helst kan lese :) men alt står i innlegget om skjult gruppe :)

Jeg skal prøve meg på en postafen i dag. Spent på om det kan gå

Så rart.... legen min anbefalte meg ingefærkapsler :nailbiting:

Så rart.... legen min anbefalte meg ingefærkapsler :nailbiting:

Har lest at opptil 1 gram som er fordelt utover flere doser skal være trygt, men virker som de anbefaler medikamenter ovenfor ingefær. Sikkert fordi det er for lite forskning på ingefær.

Postafen er helt trygt :) er førstevalget når kommer til behandling av svangerskapskvalme. Men vær obs på at du kan bli veldig trøtt av de!

Back
Topp