..det var ikke så hyggelig sagt at dobbeltnavnene ikke passer sammen.. [8|]
-det er veldig variert fra hvor i landet en bor hvilke navn som passer sammen.. f.eks er det vel bare på Sunnmøre en kan finne på å kalle noen for Leif-Per eller Per-Leif.. hihi[:D] (ikke slemt ment, altså, til dere sunnmøringer[;)])
Østland og vestland har f.eks forskjellige ideer om hvilke navn som passer sammen, rett å slett pga dialekter.. samme med Finnmark og samiske områder.., de har også spesielle navnekombinasjoner basert på deres måte å uttale på..
Jeg er ingen spesialist ¨på områder og hvilke navn som passer/ikke passer sammen på de forskjellige dialektene, men i familien vår er navnene godkjendt av både nordlendinger (Lofoten), østlendinger og vestlendinger .. og utlendinger!! -bare så det er sagt[;)]
Unger mobber uansett.. men vi syns navnene vi har valgt er FINE, og vil oppdra barna våre til å respektere andre barn, og deres navn. Det hjelper ikke å velge et vanlig navn, for alle navn kan mobbes.[:'(] -barn blir ikke mobbet på grunn av navnet.. mobbing er vanligvis fordi den som mobber "trenger" å føle seg "større" enn noen andre og da velger man hvem som helst som har ett eller annet å pirke i. Selv ble jeg mobbet for troen min, og da hjelper det ikke hvilket navn en har.[:'(]
-håper at du er blitt mer glad i navnet ditt nå enn du kansje var på den tiden da du ble mobbet for det!
-og at du ikke følte at jeg tråkka på deg når jeg sa imot meningene dine. -var ikke ment personlig dette![:)]
-klem til spiridon[:)]