Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018* 17 Apr 2007 #3 Ja, det må jeg si var to skjønninger!! Ser ut som de koste seg. [:D]
Gabriela Forumet er livet 17 Apr 2007 #4 [:)][:)][:)] for noen herlige bebiser dere har[:D] har dere fremtidsplanene klare for de to da? hehe
Neener Elsker forumet 17 Apr 2007 #6 ORIGINAL: Heather Så skjønne de er! (heeeelt objektiv altså [;)]) Hihi veeeeldig objektivt [:D] Takk for besøket forresten, det var kjempe kos! Gabriela: ja, jeg regner med Solveig har brudekjolen klar hehe
ORIGINAL: Heather Så skjønne de er! (heeeelt objektiv altså [;)]) Hihi veeeeldig objektivt [:D] Takk for besøket forresten, det var kjempe kos! Gabriela: ja, jeg regner med Solveig har brudekjolen klar hehe
Neener Elsker forumet 17 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Nesing Så utrolig skjønne de to småttisene er ! Blir bestevenner de om noen år, sammen med Maurs lille Ida! [:)][;)] Trym kommer vel til å bli lugga av de to jentene der tihi
ORIGINAL: Nesing Så utrolig skjønne de to småttisene er ! Blir bestevenner de om noen år, sammen med Maurs lille Ida! [:)][;)] Trym kommer vel til å bli lugga av de to jentene der tihi