Shit! Jeg har faktisk vært gravid tre ganger sånn på ordentlig i år! Jeg fødte en gutt i september 2012, så fikk vi en lillebror i januar. Kort tid etter var jeg uventet gravid igjen, men i uke 16 var der ikke mer fostervann til lilleskatt. I uke 20 ble det født en velskapt pittelillebror <3 Han er godt husket på hjemme hos oss hver eneste dag. Nå er det straks tre måneder siden han ble født, og jeg var på etterkontroll på sykehuset forrige uke. Jeg fortalte at vi prøvde på en til, men at eggløsningen kun var for en uke siden. Hadde teste svaaaaakt pos dagen før, så gyn tok en innvendig UL som viste et lite frø på 5-6 uker <3 Kjempeuventet, spesiellt fordi jeg fikk "mensen" akkurat på forventet IKM! Men godt er det at vi allerede er halvveis til den magiske uka <3
Jah, det var litt historie på kveldingen!
Ellers kan jeg jo fortelle at jeg fyller 23 år i desember, er samboer med verdens beste mann, eier et stort hus med plass til mange barn, og jobber som barnehageass.
Nå krysses alt som krysses kan for at denne lille spiren klamrer seg godt fast helt til termin!
Jah, det var litt historie på kveldingen!
Ellers kan jeg jo fortelle at jeg fyller 23 år i desember, er samboer med verdens beste mann, eier et stort hus med plass til mange barn, og jobber som barnehageass.
Nå krysses alt som krysses kan for at denne lille spiren klamrer seg godt fast helt til termin!