To fødsler på et år

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Shit! Jeg har faktisk vært gravid tre ganger sånn på ordentlig i år! Jeg fødte en gutt i september 2012, så fikk vi en lillebror i januar. Kort tid etter var jeg uventet gravid igjen, men i uke 16 var der ikke mer fostervann til lilleskatt. I uke 20 ble det født en velskapt pittelillebror <3 Han er godt husket på hjemme hos oss hver eneste dag. Nå er det straks tre måneder siden han ble født, og jeg var på etterkontroll på sykehuset forrige uke. Jeg fortalte at vi prøvde på en til, men at eggløsningen kun var for en uke siden. Hadde teste svaaaaakt pos dagen før, så gyn tok en innvendig UL som viste et lite frø på 5-6 uker <3 Kjempeuventet, spesiellt fordi jeg fikk "mensen" akkurat på forventet IKM! Men godt er det at vi allerede er halvveis til den magiske uka <3

Jah, det var litt historie på kveldingen!:p
Ellers kan jeg jo fortelle at jeg fyller 23 år i desember, er samboer med verdens beste mann, eier et stort hus med plass til mange barn, og jobber som barnehageass. :)
Nå krysses alt som krysses kan for at denne lille spiren klamrer seg godt fast helt til termin!:Heartred
 
Blir spennende å følge med deg videre! Er en spennende tid vi går i møtet :D
 
DER kom angsten, og der gikk det opp for meg hva vi har begitt oss ut på. Fy faen! Jeg er så ekstremt redd, lei meg, glad og REDD! Hva om det samme skjer igjen?
 
DER kom angsten, og der gikk det opp for meg hva vi har begitt oss ut på. Fy faen! Jeg er så ekstremt redd, lei meg, glad og REDD! Hva om det samme skjer igjen?
Du får tett oppfølging, og de passer på deg ♡
Når angsten setter inn som værst så snakk med oss eller jordmor om det ♡
Klem!
 
Du får tett oppfølging, og de passer på deg ♡
Når angsten setter inn som værst så snakk med oss eller jordmor om det ♡
Klem!
Det er godt og vite ❤️
Tett oppfølging får jeg, men det føles så altfor lenge mellom hver ul! De ukene imellom blir liksom litt sånn "lever babyen eller ikke?". Jeg har overbevist meg selv så mange ganger om at noe må være galt siden jeg fikk TR forrige mnd enda jeg tydligvis var gravid.. Heldigvis har jeg en kjæreste som er veldig flink å få meg på rett spor igjen da :)
 
Det er godt og vite ❤️
Tett oppfølging får jeg, men det føles så altfor lenge mellom hver ul! De ukene imellom blir liksom litt sånn "lever babyen eller ikke?". Jeg har overbevist meg selv så mange ganger om at noe må være galt siden jeg fikk TR forrige mnd enda jeg tydligvis var gravid.. Heldigvis har jeg en kjæreste som er veldig flink å få meg på rett spor igjen da :)
Syns du skal høre på kjæresten din ♡ det er heller ikke sunt å gå rundt å bekymre seg ♡
 
Back
Topp