To eller fler?

neolita

Blir kjent med forumet
Hei!
Er kanskje et merkelig spørsmål som er vanskelig å svare på, men er det noe man kan gjøre for å øke/minske sjansen for å få tvillinger? Har ikke hørt noe om dette før, bortsett fra at sjansen er større dersom man har en tvilling i nær famlilie. Noen som har noen tips eller erfaring med dette? [:)]

Hei du !:) Jeg vet ikke om noe annet at man kan ta hormon tabletter for å få til det !! Har ikke hørt om noe annet "triks"[;)]

Hvis du har tvillinger i familien øker det sjangsen men vet ikke om det er ved hvert andre ledd???
Eller f.eks. så øker sjangsene dersom du har brukt medikamenter for å øke fruktbarheten, prøverørsbehandling, har født før, er over 35 år eller blir gravid kort tid etter p-pillebruk, har jeg lest....
[;)]

Uff da, hørtes ikke bra ut for meg! Har født 3 ganger før, har tvillinger i familien( søskenbarn) og ble gravid etter3 mnd uten p-pilla!!! [:D]

oi, men det blir jo spennende på ultralyd da.
Jeg har en mor som er tvilling og 4 mnd siden jeg slutta på p-pilla. Spennende tider fremover[;)]

Hei!
Ser dårlig ut for tvillinger hos meg dersom det da ikke er noen tvillinger i familien vår som jeg ikke vet om [:D] Er ikke over 35 og det begynner å bli noen måneder siden jeg slutta med p-pillene, men man skal vel aldri si aldri? [;)]

Det jeg har fått med meg er at "tvillinger" pleier det å hoppe over et ledd. Er mor eller far tvilling, er det stor sjanse for at barna deres får tvillinger.

da har jeg vel en sjangs for å få tvillinger da når moren min er tvilling... hadde vært koselig det. ferdig med 2 barn på en gang. men sikkert slitsomt...

Back
Topp