glamaria
Gift med forumet
Jeg holder på å bli gal! Har ei lita datter som nettopp ble 1 år. Hun har alltid vært mammadalt og skal bæres/være oppå meg hele tiden. Hun er så liten at det tenker jeg er alderen. Men så har vi også en 3-åring som den siste måneden har blitt helt ekstremt mammadalt. Nå sitter de begge to oppå meg hele tiden og så skriker/krangler de begge fordi den andre får sitte på fanget. Storebror vil ikke ha noe med noen andre enn mamma å gjøre. Han vil ikke i barnehagen eller på besøk til besteforeldre. Han vil bare være hjemme og helst oppå meg. Han har også vært mer sint den siste måneden, men han er jo i trass-alderen da... Det er så rart fordi han har aldri vært mammadalt før, ikke en gang som baby. Har alltid vært veldig selvstendig og elsket å være sammen med besteforeldre uten at mamma skulle være med.
Noen som har vært borti at 3-åringer plutselig blir sånn? Hvordan taklet dere isåfall det og gikk det over?
Noen som har vært borti at 3-åringer plutselig blir sånn? Hvordan taklet dere isåfall det og gikk det over?