To egg inn i dag

marimari

Glad i forumet
Da har jeg fått satt inn to fryseegg i dag. [:)]
Blir spennende tider framover med mye berg og dalbane. Legen sa det var 30 prosent sjanse for å bli gravid med fryseforsøk. Ikke så mye, men vesentlig bedre enn å prøve på egen hånd tross alt. Jeg tenker i alle fall positivt og satser på positiv test om to uker!

Noen som har noen hyggelige fryseforsøkshistorier å dele? Hørt få av de her inne.

Lykke til til alle dere andre som er i gang!

marimari 

Spennende!!!

Eg ville berre ønske deg masse lykke til!

hei hei og lykke til[:)]ble gravid på fryseforsøk, satt inn to egg i februar og venter en liten prins i oktober. hadde to vanlige forsøk først uten å lykkes så for oss her fryse egga vært gull. stå på[:)]

Vi fikk positiv resultater på vanlig førsøk men har lest om veldig mange på bim som lykkes med fryseførsøk...Lykke til[;)] Det lønner seg å tenke positiv selv om jeg vet at det er ikke alltid lett!Jeg brukte babyklister og holdt meg varm på føttene og magen i 2 uker..så tok jeg det veldig med ro første uken.Vet ikke hva det er som hjalp men alt er verdt et førsøk[;)]

Tusen takk til alle for lykkeønskningene! [:)]
Kjekt å høre om andre som har blitt gravid med fryseforsøk nitemor! Jeg føler det på en måte er bedre fordi kroppen da ikke er så full av hormoner. Lykke til videre med svangerskapet og fødselen! Det høres så spennende ut! [;)]

Gratulerer med graviditeten til deg også mila! Jeg skal prøve å følge dine råd selv om jeg nå har litt dårlig samvittighet for at jeg var på spinning og styrketrening i går, dagen etter innsetting. Huff. Men skal ta det litt mer med ro de neste dagene, blir i meste fall yoga på meg. Håper ikke jeg har ødelagt noe. Tenkte det var greit så lenge det ikke var så mye hopp og sprett. Har i alle fall sovet masse denne helgen og spist god mat. Men hva er babyklister og hvor får man kjøpt dette?

Åh! Det er neste uutholdelig med denne ventingen! Får håpe de neste ukene flyr avsted! [:)]

ORIGINAL: FruPippi

Vil bare ønske deg masse lykke til. Krysser fingre for at alt går bra.

Ville bare oenske deg lykke til med ruginga..[:)]

Det er et homeopatisk middel som hjelper å forbedre forholdene i livmor. Det er mange delte meninger om det men jeg har erfaring med homeopatiske midler og vet at det skader ingenting å prøver hvertfall[:)]Lykke til..Håper det går bra med deg[:)]

Fikk satt inn to frysegg i juni å nå er jeg 12 uker på vei[:D][:D][:D][:D]
Lykke til!

Tusen takk igjen for alle lykkeønskningene - veldig koselig![:)]

Så spennende asi! 12 uker med fryseforsøk! Vet du om det er en eller to?

Lykke til videre i svangerskapet! Det må være deilig å ha første trimester bak seg....

Back
Topp