To dyner?

Sira

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg har plutselig lurt på om jeg skal kjøpe to dyner i str 65x80. For det vil jo bli brukt i både vogn, vugge og seng.
Eller bare bruke 80x100 i seng?
Hvordan har dere tenkt å gjøre det? Jeg har glemt hvordan jeg gjorde det sist [emoji85]

Har to i 65x80 [emoji4] Hadde det med førstemann, og det var kjekt.

Vi kommer til å ha 80*100 i sprinkelsengen, altså bare én 65*80, det funket i hvert fall sist. Har sikkert sagt det før, men jeg syntes det var veldig greit å ha en så lang dyne, for da festet vi dynen under madrassen i fotenden, da klarte ikke babyen å sparke den over hodet sitt. Og så sparer man de pengene, da[emoji5]
I vugga bruker vi bare et ullteppe eller dyna fra senga, da vi har en stor vugge..

Jeg har plutselig lurt på om jeg skal kjøpe to dyner i str 65x80. For det vil jo bli brukt i både vogn, vugge og seng.
Eller bare bruke 80x100 i seng?
Hvordan har dere tenkt å gjøre det? Jeg har glemt hvordan jeg gjorde det sist [emoji85]

Jeg har to dyner i 65x80, og synes det var veldig praktisk sist. Da hadde jeg en fast i vogna, og en som ble brukt i senga/vugga :) 80x100 brukte vi først da sønnen ble litt eldre.

Har pr dags time kun en, har en ekstra liggende, men siden det går mot sommer så tenker jeg at det holder med ett pledd eller lignende. Når vinteren og høsten kommer så har jeg en lammeskinnspose og en god voksipose, så føler meg sikret alle veier :-)

Vi tenkte i første omgang å prøve med 1, så får vi se om vi kjøper en til hvis det blir behov[emoji4] har kjøpt dyne for å ha i sprinkelsengen, til vuggen har mamma strikket teppe og til vognen har vi kjøpt vognpose[emoji4]

Har kjøpt en vogndyne, og en sprinkelsengdyne. Hadde ikke behov for flere med de to andre, så da satser jeg på det denne gangen også :)

Æsj jeg har så sinnsykt med dyner, fatter ikke hvorfor :p tror jeg har alle størrelsene. Men veldig greit med to små, i tilfelle uhell Osv :)
Har en liten i vogn og en i seng/lekegrind i starten. Så bytter jeg den i senga til hakket større når babyen vokser :)

Har en i 65x80 som jeg skal bruke til vugge og vogn, og en i 80x100 som blir fast i sprinkelsengen.

Har en vugge/bedside dyne (65x80) også to i 80x100. Den ene er i sommerdun og andre tykkere vinterdundyne [emoji4]

Hadde jeg bodd i hus der vugge og vogna står inne/ute eller på forskjellige etasjer, så hadde jeg kanskje vurdert to dyner. Nå bor vi i en leilighet. Vogna skal stå nede i korridoren i bygget. Så det blir ikke aktuelt å la tingene ligge der. Derfor skal vi ha bare en dyne som vi tar med frem og tilbake.

Jeg hadde først kjøpt en av hver i de to minste str hos Princess. Begge i Andungen helårsdun.
Men for noen uker siden kjøpte jeg en til i str 65*80 Andungen sommerdun.

Tenker å ha den ene i vogna og den andre i bedside crib eller lekegrind.

Jeg har foreløpig bare kjøpt en i 65×80. Den skal brukes i vugga, og evt i vogna. Hvis vi ser at vi trenger den i vogna hver dag og at det dermed blir stress å bytte sengetøy og flytte den over hele tiden, kjøper vi en til. Også venter vi med 80×100 til vi går over til større sprinkelseng om noen måneder

Back
Topp