To dråper blod...

Jeg hadde en halv dråpe i truseinnlegget idag. 39 imorgen. Ååååh lurer på om det går fort eller tar tid nå :p
 
Jeg hadde en halv dråpe i truseinnlegget idag. 39 imorgen. Ååååh lurer på om det går fort eller tar tid nå :p
Spennende!! :D satser på st vi føder i løpet av helgen begge to! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj da... Er kynnerne vonde da?
Noen av de er ganske kraftige, mens andre er heller kjipe :p Har jo hatt mange kraftige kynnere tidligere, så redd de ikke har noen virkning. Hadde en del kraftige den kvelden det kom blod, så noe virkning har jo noen av dem. Ellers har formen vært upåklagelig i dag, og redebygger-instinktet har trådt til for fullt :D Kanskje det er et tegn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ÅÅÅÅ lyst på noe tegn jeg å :p Føler meg så dum når jeg sier det, vil ha kynnere /modningsrier. Eneste jeg merker er bebisen, vil ha noe mer. Hver gang jeg er på do ser jeg på papiret om det er noe annet en urin haha.. Er det teit?
 
ÅÅÅÅ lyst på noe tegn jeg å :p Føler meg så dum når jeg sier det, vil ha kynnere /modningsrier. Eneste jeg merker er bebisen, vil ha noe mer. Hver gang jeg er på do ser jeg på papiret om det er noe annet en urin haha.. Er det teit?
Haha! Jeg synes ikke det er teit! Var akkurat lik sist :D fødte 9 dager på overtid og hadde ikke et eneste tegn før kraftige kynnere gikk over til å bli rier en kveld... Så, det er håp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha! Jeg synes ikke det er teit! Var akkurat lik sist :D fødte 9 dager på overtid og hadde ikke et eneste tegn før kraftige kynnere gikk over til å bli rier en kveld... Så, det er håp :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ak det samme tegnet jeg hadde, kynnerne (som jeg hadde mye sv hele sv skapet) ble hyppigere og sterkere som etterhvert ble rier... Mn på termin dagen da :) husker når jeg fikk rier - også de i starten at jeg ble helt kokende varm i kroppen.. Sambo kunne bare ta litt på meg for å kjenne det :p
 
ÅÅÅÅ lyst på noe tegn jeg å :p Føler meg så dum når jeg sier det, vil ha kynnere /modningsrier. Eneste jeg merker er bebisen, vil ha noe mer. Hver gang jeg er på do ser jeg på papiret om det er noe annet en urin haha.. Er det teit?

Nei, du er ikke teit!bfikk litt murring i går kveld og ønsker mer modning ;)
 
ÅÅÅÅ lyst på noe tegn jeg å :p Føler meg så dum når jeg sier det, vil ha kynnere /modningsrier. Eneste jeg merker er bebisen, vil ha noe mer. Hver gang jeg er på do ser jeg på papiret om det er noe annet en urin haha.. Er det teit?
Haha det samme gjør jeg! Gi meg en slimpropp liksom :p
 
Ak det samme tegnet jeg hadde, kynnerne (som jeg hadde mye sv hele sv skapet) ble hyppigere og sterkere som etterhvert ble rier... Mn på termin dagen da :) husker når jeg fikk rier - også de i starten at jeg ble helt kokende varm i kroppen.. Sambo kunne bare ta litt på meg for å kjenne det :p
Haha, såpass ja! :) Alle sier liksom at man merker så godt forskjell på kynnere og rier, men de første riene mine trodde jeg virkelig var kynnere. Spennende hvordan det blir nå. Redd for at det starter med vannavgang jeg... Sist tok det ca. 3 timer fra vannet gikk og til gutten var ute :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha det samme gjør jeg! Gi meg en slimpropp liksom :p
Haha har lest mye om slimproppen, å vet den kan komme litt og litt. Så venter på "mageknipe" vannavgang :p men får bare vente, er bare 2 dager til vår mnd.
 
Haha har lest mye om slimproppen, å vet den kan komme litt og litt. Så venter på "mageknipe" vannavgang :p men får bare vente, er bare 2 dager til vår mnd.

Jeg venter også på vannet! Selv om de fleste fødsler starter med rier (sikkert min også), så venter jeg mer på at vannet skal gå :p Så pass forventning til det at jeg sover med tisselaken og har tisselaken i sofaen ;)
 
Jeg venter også på vannet! Selv om de fleste fødsler starter med rier (sikkert min også), så venter jeg mer på at vannet skal gå :p Så pass forventning til det at jeg sover med tisselaken og har tisselaken i sofaen ;)
Jeg og har tisselaken i senga :p Men er jo i grunnen lurt da.. :) fødsel kan jo starte både med vannavgang og blod.. og hvor kipt er det ikke med sånn gugg i madrassen rett før en skal komme hjem med liten baby.. :S
 
Jeg og har tisselaken i senga :p Men er jo i grunnen lurt da.. :) fødsel kan jo starte både med vannavgang og blod.. og hvor kipt er det ikke med sånn gugg i madrassen rett før en skal komme hjem med liten baby.. :S
Skal legge på tisselaken i morgen. Ikke klar for ekkel madrass!

Er det noen som har opplevd at vannet går eller riene starter uten at de har sett slimproppen først? SIden den tydeligvis kan gå litt og litt
 
Skal legge på tisselaken i morgen. Ikke klar for ekkel madrass!

Er det noen som har opplevd at vannet går eller riene starter uten at de har sett slimproppen først? SIden den tydeligvis kan gå litt og litt

Jeg har ikke født før og har ikke erfaring, men så vidt jeg har forstått, så kan vannet gå eller rier starte uten at slimproppen har gått. Vanligst er vel at slimproppen går først, men en del oppdager ikke at den går. For noen er den en propp med glassmanet aktig materiale med blodstriper, andre kan oppleve den som økt/tykkere utflod, og dermed ikke merke at det er den som går...
 
Hehe jeg har å tisselaken. Vi kjøpte ny seng i sommer men bruker den gamle overmadrassen :p når vi kjøpte senga ville mannen ha ny overmadrass, men sa vi kunne vente for vil ikke grise til den nye haha det var han helt enig i :p
 
Begge gangene gikk slimproppen gradvis de siste ukene før termin.. kom som seigt slim over lengere tid.. nå er det en uke til termin, har 2 cm åpning og er moden, men ikke sett no slimpropp denne gang.. trenger visst ikke allti å komme heller har jeg hørt ;)
 
Her er det nå 8 dager til termin, men kan ikke si jeg merker et eneste modningstegn :-/ Ikke hyppigere kynnere, ikke nedpress, ingen slimpropp, ingenting i grunnen.. Håper ikke det betyr at det går mot overtid, for jeg er ikke så veldig tålmodig av meg :p
 
Går her med konstante murringer... føles som om jeg snart får mensen. Og kynnerene er veldig ubehagelige. Slo ut på ctg, men var bare modning. 1 cm åpning..
Håper d skjer noe snart! :p


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp