To dråper blod...

Går her med konstante murringer... føles som om jeg snart får mensen. Og kynnerene er veldig ubehagelige. Slo ut på ctg, men var bare modning. 1 cm åpning..
Håper d skjer noe snart! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da jeg var på CTG slo også kynnere ut som rier (legen kom løpende og trodde jeg var i fødsel), men jeg merket ikke noe ubehag i det hele tatt, bare merket litt stramming i magen... Håper de hjalp selv om jeg ikke kjente så mye til de.. :p

Da jeg var på CTG slo også kynnere ut som rier (legen kom løpende og trodde jeg var i fødsel), men jeg merket ikke noe ubehag i det hele tatt, bare merket litt stramming i magen... Håper de hjalp selv om jeg ikke kjente så mye til de.. :p
Mine kynnere er veldig ubehagelige nå. Blir liksom hardere for hver dag som går...
Håper det nærmer seg noe. :P

Mine kynnere er veldig ubehagelige nå. Blir liksom hardere for hver dag som går...
Håper det nærmer seg noe. :p

Forstod det som at det er vanligere at flergangsfødende opplever kynnere som ubehagelige enn førstegangs :-) Så satser på at kynnerne hjelper for oss begge, og at deg bare er fordi jeg er førstegangs at jeg ikke merker de like godt som deg ;) *prøver å være optimistisk*

Her er det nå 8 dager til termin, men kan ikke si jeg merker et eneste modningstegn :-/ Ikke hyppigere kynnere, ikke nedpress, ingen slimpropp, ingenting i grunnen.. Håper ikke det betyr at det går mot overtid, for jeg er ikke så veldig tålmodig av meg :-P

Sånn hadde jeg det også for litt siden, 6 dager til termin. Kjenner mer nå da. Jordmor sa uansett på siste kontroll at det skjedde nok mye modning som jeg ikke registrerte - hun kunne se flere tegn til det :-) Så at du ikke kjenner så mye trenger ikke nødvendigvis ha noe å si...

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn hadde jeg det også for litt siden, 6 dager til termin. Kjenner mer nå da. Jordmor sa uansett på siste kontroll at det skjedde nok mye modning som jeg ikke registrerte - hun kunne se flere tegn til det :) Så at du ikke kjenner så mye trenger ikke nødvendigvis ha noe å si...

Høres lovende ut :)

Skal legge på tisselaken i morgen. Ikke klar for ekkel madrass!

Er det noen som har opplevd at vannet går eller riene starter uten at de har sett slimproppen først? SIden den tydeligvis kan gå litt og litt
min første fødsel starta med vannet gikk, så kom riene fort etter.. og slimproppen kom ut på sykehuset.. :)

Har lagt den på generelt, men kan jo være noen her også har erfaring:)

Er i dag 39+4 og da jeg skulle legge meg i går kom det et par dråper friskt blod på papiret. Tenkte jo med en gang at jeg burde ringe fødeavdelingen for å høre, men det ble med de to dråpene. Man ringer da ikke fødeavdelingen pga. To dråper blod?? :p Når det ikke kom mer gikk jeg og la meg, og det har fortsatt ikke kommet mer.

Jeg har aldri blødd en dråpe i mine to svangerskap, så føler meg litt grønn på området. Noen andre med erfaring? Har hatt mengder med kraftige kynnere den siste tiden og i går hadde jeg også mye vondt i rygg og mage, men ingen regelmessige rier. Hva gjør jeg?

Skjedd noe mer?

Skjedd noe mer?
Nei, her er det intet nytt... :( fortsatt bare ett lass med kynnere som varierer veldig i både styrke og hyppighet. Nå har jeg fått fødeforbud av mannen også de neste tre dagene, for det skjer så mye på jobb :p

Nei, her er det intet nytt... :( fortsatt bare ett lass med kynnere som varierer veldig i både styrke og hyppighet. Nå har jeg fått fødeforbud av mannen også de neste tre dagene, for det skjer så mye på jobb :p

Kanskje føde forbudet er det som skal til for at det tar seg opp? :p Håper kynnere gjør nytte for seg i form av modning i det minste :)

Kanskje føde forbudet er det som skal til for at det tar seg opp? :p Håper kynnere gjør nytte for seg i form av modning i det minste :)
Ja, kanskje det... Haha :D Hadde jo i utganspunktet ikke noe håp om å føde før tiden da jeg fødte 9 dager over sist og ble flytter tre dager frem på OUL denne gangen, men den blødninger gav meg dessverre litt håp :p

Her er de siste kynnerene mine:

ImageUploadedByBV Forum1409518396.271835.jpg

De er jo ganske regelmessige og de siste har vært av den kraftige sorten også. Dere andre som har mye kynnere, er de regelmessige?

Tør ikke reise meg for å gjøre noe da, for da blir det som regel bare rot igjen :p

akkurat nå har jeg kynnere hvert 3.min... varer et min eller noe.. var sånn forrige gang også varte ca 3 timer hver natt... i 2 uker før fødsel starta :p

Vis vedlegget 75113

De er jo ganske regelmessige og de siste har vært av den kraftige sorten også. Dere andre som har mye kynnere, er de regelmessige?

Tør ikke reise meg for å gjøre noe da, for da blir det som regel bare rot igjen :p

Spennende å se :) har også lasta ned den :) de er jo ganske regelmessige mn alikevel litt langt mellom? Jeg hadde neste regelmessige i 5 timer i går etter sex... Kom hvert 4-5 min og varte i 30-45sek. Sykt m diare også mn stoppet opp :o

Vis vedlegget 75113

Jeg har harde og sterke kynnere. Fikk det mens jeg reiste til sykehuset på sjekk. De kom hvert 10.minutt og slo ut på ctg. Men var bare kynnere eller modningsrier mente jordmor. Har hatt dette lenge + masse slim. Det kommer og går.. Veldig lei.. :P

Spennende å se :) har også lasta ned den :) de er jo ganske regelmessige mn alikevel litt langt mellom? Jeg hadde neste regelmessige i 5 timer i går etter sex... Kom hvert 4-5 min og varte i 30-45sek. Sykt m diare også mn stoppet opp :o
Spennende, men kjipt når det gir seg. Her haglet det plutselig på med vonde kynnere som tar tak i ryggen, kvalme og magevondt igjen. Kommer hvert 2-3 minutt og varer 1 minutt. Fortsetter også selv om jeg gjør andre ting... Om det ikke blir noe mer må det jo i det minste gjøre noe med modningen... :p

Spennende, men kjipt når det gir seg. Her haglet det plutselig på med vonde kynnere som tar tak i ryggen, kvalme og magevondt igjen. Kommer hvert 2-3 minutt og varer 1 minutt. Fortsetter også selv om jeg gjør andre ting... Om det ikke blir noe mer må det jo i det minste gjøre noe med modningen... :p

samme her.. ikke vært så ille i dag, men de de siste 3dagene.. hjelpes, kan bli sprø av mindre :p

Back
Topp