Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, vi også har den rom-problematikken. Storebror som blir 6 nå skal dele med mellomste, da vi trenger et eget rom til baby når han skal sove i sprinkelsenga, slik at han ikke vekker mellomste om han våkner på natten. Er så stor aldersforskjell at jeg tenkte vi skal pusse opp kjellerstuen og lage til et eget lekerom til eldste der. Men vet ikke når vi evt skal begynne på det, og om er best å flytte mellomste før baby trenger sprinkelsengaJeg er usikker på om jenta som blir 3 i januar skal bytte rom før eller etter lillebror kommer.. Men om vi finner ut det så skal det nye rommet hennes males, en vegg. det er eggehvite mdf plater på alle vegger. Sett på fargen lille prinsesse. På rommet hun har nå som skal bli lillebror sitt skal en vegg males i fargen aladdin. Ellers har vi kjøpt større bil, og det gjenstår kun et soverom i huset som må pusses opp til gjesterom. Vogga skal males hvit, og noe utstyr må handles til lillebror. Vi har bare rosa ting!![]()
Jeg er også så usikker der, om hun bør flyttes på rommet nede mtp at hun slipper å bli vekt om natta. Det er to soverom ved siden av hverandre oppe som vi bruker nå, og to nede. Det hun skal få er rett nedenfor trappa.. Men er skeptisk likevel til å ha henne i en annen etg.. Tenker at det sikkert er delte meninger på hvorvidt man skal flytte søsken før eller etter babyen kommer. En stor fordel sånn sett er at rommene blir klare daHehe, vi også har den rom-problematikken. Storebror som blir 6 nå skal dele med mellomste, da vi trenger et eget rom til baby når han skal sove i sprinkelsenga, slik at han ikke vekker mellomste om han våkner på natten. Er så stor aldersforskjell at jeg tenkte vi skal pusse opp kjellerstuen og lage til et eget lekerom til eldste der. Men vet ikke når vi evt skal begynne på det, og om er best å flytte mellomste før baby trenger sprinkelsenga
Sent from my iPad using BV Forum