To dager til ul....

Lulubay

Betatt av forumet
På Tirsdag er det ul. Jeg har gledet meg som et lite barn til julaften hele veien.... Men nå..Nå er det bare frykt.... Jeg er så redd at jeg ikke skal få se det lille hjerte banke... jeg er så redd for at det ikke er noe der...
Det er jo ingenting som tilsier at det ikke skal være i orden. Men når jeg leser og hører om de som har opplevd at de drar på tidlig ul og får beskjed om at hjertet har sluttet å slå.... Da knyter det seg i magen...
Særlig når det ikke er tegn til det på forhånd....

Høres kanskje pessimistisk ut nå, men det er vel også en del av greia.. måtte få ut litt nå kjenner jeg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke ta sorgene på forskudd, det går helt sikkert bra. Skjønner at du er bekymra, alt annet ville vært rart. Men ikke la det ta over for gleden du har følt så lenge.

Sent from my iPad using BV Forum

Ska sjå at da går så fint atte :)
Men forstår jo at du blir bekymra med så stort fråfall så da har vært her...

Jeg var på ul på fredag, og opplevde samme frykten som du beskriver, men det gikk kjempe bra. Det eneste tipset jeg kan gi deg er å tenke på at sjansen er myyye større for at det skal gå bra:-) jeg vet ikke hvor langt du er på vei, men lenger ned på sidene her er det et innlegg med statistikk. Jeg bikker 9 fulle uker på tirsdag, og da er det kun 2 prosent sjangse for at det går galt, altså 98% sjangs for at alt går bra:-) ta en titt på den, og prøv å tenk positivt :-)

Jeg tipper at ULen du skal ha kommer til å gå kjempe bra<3

Sender deg en betryggende klem :-):-)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk:) Jeg er 8+2 på Tirsdag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp