To blir til tre ❤️

Vilde_87

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
10 dpo syns jeg at jeg kunne skimte noe på strimmelen jeg testet med. De ser jeg rett som det er uten at det er noe mer, så tenkte ikke noe mer over det. På kvelden 10 dpo begynte jeg å spotte. Antok da at TR var på vei ettersom hun var ventet 11 dpo. Etter jobb 11 dpo( fredag) kunne jeg skimte en tydelig strek. Spottet fortsatt så antok det var kjemisk igjen. Lørdag (12 dpo) spottet jeg mye mindre, og testen på morgenen var ikke blitt svakere. I dag 13 dpo tok jeg en ny test og digital. Slik ser nå testene jeg har tatt på morgenen ut:
ImageUploadedByBV Forum1395594716.673127.jpg
ImageUploadedByBV Forum1395594726.072223.jpg
Testen ble tatt 5:45 på morgenen, og jeg kan vel si at det ikke gikk å sovne igjen da. Kjæresten våknet en time seinere, og da måtte jeg vise han testen:). Vi lå lenge å snakket om " tenk om det går bra denne gangen". Vi krysser fingre for at det er en frisk spire som har tenkt til å bli denne gangen:).. Etter SA og kjemiske merker jeg at jeg er litt mer skeptisk, men prøver å se positivt på det:).
Fortsatt litt rosaskjær noen ganger på do, men såvidt det er noe. Da det endte i SA blødde jeg jo mye alt. Nå fikk jeg positiv digital en uke før det jeg gjorde da det endte i SA. Nå stemmer faktisk 1-2 uker:).. Dette skal gå bra:)!
Nå er jeg 3+5, svangerskapsuke 4 ❤️
Krysser fingre og tær for at vi sitter med en frisk, herlig spire i desember:)
 
Krysser fingerne for dere :) masse lykke til :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
4+0:
Fra positiv til negativ på 5 minutter.. Syns det har vært brunlig i dag på do, og vært mye murring osv. Jeg kjenner jeg er så redd for at det skal ende i ny SA.
De siste timene har det ikke vært noe farge , så krysser fingre for at det ikke er noe som skal bygge seg opp.

Formen i dag kan oppdateres slik:

- murrer
- spotter brunt
- ømme pupper( første dagen jeg kjenner det)
- mye luft i magen
- utrolig trøtt..

Håper neste innlegg blir mer positivt☺️..
 
4+2:

Fant ut at jeg hadde lagt inn feil, så ble visst en dag mer.
Ja, jeg regner med det her bare blir en kort tur innom desember 2014. Da jeg kom hjem fra jobb så var det en del friskt blod å finne. Så da er det bare å teste etter svakere streker. Ah, at det aldri skal gå. Nå får det bli legebesøk etter vi har flyttet for å se om det er noe som kan gjøres for å få spirer som blir:).
 
Back
Topp