SusieQ
<3
Har lenge gått å tenkt litt på om jeg skulle skrive om det her. Var vell kanskje litt redd for å det høyt, men slik er situasjonen min. Jeg hadde en herlig flørt i mai med en som som bor litt lang unna. Dette ble kortvarig men deilig. Var ingen følelser der fant vi ut. Livet gikk videre og en uke etterpå treffer jeg på eksen min som var mannen i mitt liv i 5 år. Hadde ikke sett han på ett år. Det endte i en herlig kveld med x sex. Dette gikk helt fint og fant ut at endelig var jeg over han. Og det var så herlig! 4 uker senere tester jeg positivt. Har aldri vært så glad før i hele mitt liv da jeg då den testen så hadde vell mer eller mindre bestemt meg da. 1 tur til jordmor endte med at hvem barnefaren var kunne jeg ikke få vite før babyen ble født. Jeg tok ansvar og fortalte begge om det så de skulle få mulighet til å ta del i svangerskapet. Begge trakk seg unna forståelig nok. Han ene vil bidra . Eksen min blei dritforbanna ble så sint at han slo hull i døra mi, og ville ikke ha noe med meg eller ungen å gjøre! Hørte egentlig bare han sa meg meg livet mitt meg meg. Så noen ganger er dette veldig tungt for meg. Tanker surrer og jeg vil jo bare min lille det beste . Rett til å vite hvem faren sin er. Er så ufattelig glad i babyen inni meg. Reddet livet mitt<3 takk for at du orket og lese <3