To barnefedre. (Langt)

Har lenge gått å tenkt litt på om jeg skulle skrive om det her. Var vell kanskje litt redd for å det høyt, men slik er situasjonen min. Jeg hadde en herlig flørt i mai med en som som bor litt lang unna. Dette ble kortvarig men deilig. Var ingen følelser der fant vi ut. Livet gikk videre og en uke etterpå treffer jeg på eksen min som var mannen i mitt liv i 5 år. Hadde ikke sett han på ett år. Det endte i en herlig kveld med x sex. Dette gikk helt fint og fant ut at endelig var jeg over han. Og det var så herlig! 4 uker senere tester jeg positivt. Har aldri vært så glad før i hele mitt liv da jeg då den testen så hadde vell mer eller mindre bestemt meg da. 1 tur til jordmor endte med at hvem barnefaren var kunne jeg ikke få vite før babyen ble født. Jeg tok ansvar og fortalte begge om det så de skulle få mulighet til å ta del i svangerskapet. Begge trakk seg unna forståelig nok. Han ene vil bidra . Eksen min blei dritforbanna ble så sint at han slo hull i døra mi, og ville ikke ha noe med meg eller ungen å gjøre! Hørte egentlig bare han sa meg meg livet mitt meg meg. Så noen ganger er dette veldig tungt for meg. Tanker surrer og jeg vil jo bare min lille det beste . Rett til å vite hvem faren sin er. Er så ufattelig glad i babyen inni meg. Reddet livet mitt<3 takk for at du orket og lese <3

Uff så kjip situasjon :( Sender deg en klem og håper det ordner seg for deg.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Livet blir ikke alltid slik vi har planlagt det, det fungerer sjelden siden vi lever HER og NÅ. Av og til havnet vi i situasjoner som er vanskelig og som føles såre nettopp fordi det er langt fra det man så for seg. Livet er ikke så svart/hvit som man tror som barn :) Man kan bare gjøre det beste ut av det, og det har du gjort. Du har tatt ansvar og informert begge mulige fedre. De har ingen rett til å holde deg ansvarlig, de må ta sin del av ansvaret de også.

Det er fint at du gleder deg over barnet, gratulerer så mye med en liten på vei. Og jeg håper du har nære venner å støtte deg til i denne tida og at du har en å ha med deg på fødselen.

Klem til deg og lykke til i svangerskapet!

app! Venter nr 3 :) 15.02

Lykke til <3 du er sterk som takler det så bra !:)

Kjip situasjon, men innmari sterkt av deg å være så sikker på at du vil ha knøttet :) beundringsverdig.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Sniker meg fra Januar.

Lykke til videre. Eksen din er en jævla taper.
Da får du pent be flørten din om å ta farsskapstest senere. Hvis ikke han er faren, må det jo være eksen din.

Håper dette løser seg på en bedre måte i fremtiden, enn at det blir slått hull i dørene til folk.

Det er jo helt vanlig å ha sex med en man har noe på gang med - og så blir det slutt fordi man ikke alltid finner ut at man passer sammen. Og noen ganger kan det gå litt kort tid mellom to, uten at det betyr at man har seg med mange forskjellige hele tiden. Så lenge man har brukt prevensjon så er dette uhell som kan skje og ingenting å skamme seg over. Ellers må man jo la være å ha sex før ekteskap (eller ihvertfall flere år med samme kjæreste) og det er litt vel gammeldags...

Kos deg med svangerskapet og så får du ta det som det kommer når barnet er født, så håper jeg er eventuelt samarbeid med hvem det nå er går bra. Ellers mener jeg at et barn får mer enn nok med "bare" en kjærlig og omsorgsfull forelder.

Huff, for en lei situasjon :( ønsker deg masse lykke til, og håper vi får høre resultatet av farsskapstesten :)

En tøff situasjon! Gratulerer med lillebaby, virker som om det kom noe godt ut av situasjonen, sånn uansett :)

Forstår at dette er vanskelig for deg. Høres ut som en kjip situasjon. Håper for din del at det er han andre som er faren så du slipper mer tull fra eksen..

Står stor respekt av at du er åpen om dette og har tatt et valg alene:) gled deg over babyen i magen og nyt tiden fremover!:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Ikke akkurat en drømmesituasjon, men dette klarer du fint.
Ønsker deg masse lykke til, og kos deg med den lille i magen.

Termin 1.februar 2014

Ofte så reageres det vel litt i sjokk, så roer de seg ned. En venninne opplevde det samme. Når ungen kom, så smeltet faren totalt, og de ble enige om å få det til å fungere som venner. De har blitt mer en venner nå, og venter faktisk nr. 2, og har giftet seg :). Bare ta det med ro. Alt ordner seg for snille jenter!!

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Har lenge gått å tenkt litt på om jeg skulle skrive om det her. Var vell kanskje litt redd for å det høyt, men slik er situasjonen min. Jeg hadde en herlig flørt i mai med en som som bor litt lang unna. Dette ble kortvarig men deilig. Var ingen følelser der fant vi ut. Livet gikk videre og en uke etterpå treffer jeg på eksen min som var mannen i mitt liv i 5 år. Hadde ikke sett han på ett år. Det endte i en herlig kveld med x sex. Dette gikk helt fint og fant ut at endelig var jeg over han. Og det var så herlig! 4 uker senere tester jeg positivt. Har aldri vært så glad før i hele mitt liv da jeg då den testen så hadde vell mer eller mindre bestemt meg da. 1 tur til jordmor endte med at hvem barnefaren var kunne jeg ikke få vite før babyen ble født. Jeg tok ansvar og fortalte begge om det så de skulle få mulighet til å ta del i svangerskapet. Begge trakk seg unna forståelig nok. Han ene vil bidra . Eksen min blei dritforbanna ble så sint at han slo hull i døra mi, og ville ikke ha noe med meg eller ungen å gjøre! Hørte egentlig bare han sa meg meg livet mitt meg meg. Så noen ganger er dette veldig tungt for meg. Tanker surrer og jeg vil jo bare min lille det beste . Rett til å vite hvem faren sin er. Er så ufattelig glad i babyen inni meg. Reddet livet mitt<3 takk for at du orket og lese <3

Vi er i samme situasjon. Her var det ul hos abortklinikken som stadfestet lengde på svangerskap som bekreftet min mistanke om at min hærlige flørt og store forelskelse var faren og ikke min nye kjæreste. Her endte det også opp i sinne og beskjed om å ikke ville ha noe med oss å gjøre da jeg fortalte at aborten ble det ikke noe av.. men han får bli så sint han vil for meg. Sinne er ikke akkurat konstruktivt i en sånn situasjon :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Vi er i samme situasjon. Her var det ul hos abortklinikken som stadfestet lengde på svangerskap som bekreftet min mistanke om at min hærlige flørt og store forelskelse var faren og ikke min nye kjæreste. Her endte det også opp i sinne og beskjed om å ikke ville ha noe med oss å gjøre da jeg fortalte at aborten ble det ikke noe av.. men han får bli så sint han vil for meg. Sinne er ikke akkurat konstruktivt i en sånn situasjon :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡
Nei du sier noe der! Uansett dem sitt tap om de ikke vil ta del i livet til babyen etterhvert ! Vi er jo bare så heldige som har de fantastiske babyene i magehula <3 :)

Back
Topp