To bankende hjerter

Heisann, da har jeg vært på ultralyd, og det var ett bankende hjerte der :happy: litt lettet egentlig, begynte å få litt panikk i forhold til 2, men det hadde gått det også ;) overlykkelig for at det var en der jeg :)

Heisann, da har jeg vært på ultralyd, og det var ett bankende hjerte der :happy: litt lettet egentlig, begynte å få litt panikk i forhold til 2, men det hadde gått det også ;) overlykkelig for at det var en der jeg :)
Gratulerer!! Er det ikke fantastisk. Hvordan er formen?

Hehe, jeg fikk nok litt motsatt følelse da jeg var fikk krøpet meg avgårde til ultralyd, dårlig som fy, og fikk se to. Ble i grunnen litt lettet da vi så på den første, for jeg trodde dét var dét. Men hei, der var en til. Jeg kunne ikke skjønne hvordan i all verden jeg skulle klare det. Men nå som jeg er bra og i slutten av 12.uke, er det bare en lykke at det er to. Blir nok min eneste graviditet fordi kjæresten min skal gå gravid neste gang. Nå syns jeg at jeg begynner å kjenne ting inni der. Sikkert ikke liv helt ennå, men jeg lurer innimellom :)

Jo det er fantastisk :-) formen er ganske bra, nå er det minimalt m symptomer, er trøtt og sulten, og litt hjertebank som kan være litt ubehagelig :-) med forrige kjente jeg liv fra ca 14 -15 uker, men tok lang tid før gubben kjente noe siden jeg hadde foreliggende morkake :-) blir spennende da, kanskje kjærsten din også blir gravid med to :-) sies jo at det er best å få tvillinger første gangen for da vet du ikke åssen det er å ha en :-) fortsatt masse lykke til :-)

Hehe, ja, og så har man ikke en fra før av som trenger en like mye selv om to til blir født.. Jeg hadde også hjertebank innimellom, men det har gått over. Bare pris deg lykkelig over at du slipper å være kvalm. Lykke til videre :)

De to hjertene banker fortsatt :) :) dette er en uke siden, i uke 12. De sprelte rundt med armer og bein, fingre og tær. Åh!

Vedlegg

• 1424543135324.jpg
    1424543135324.jpg
    32,1 KB · Visninger: 87
Gratulera så masse! Ultraspennandes med to på ein gong då! Eg satte inn to egg på nesten alle mine innsett;)

Back
Topp