Tnå så typisk...... ;(

August12mamma

Flørter med forumet
I natt før jeg skulle legge meg, skulle jeg bare gå på do en gang til så jeg slapp og tenke på det. Ante fred og ingen fare.. Ikke vondt i magen, i hele tatt. Ikke dårlig, bare litt hodepine..

Da jeg satt meg på do så hørte jeg bare noe som rant O.o
Og det var BLOD!!! Jeg fikk HELT panikk, ringte samboeren min og fikk han hjem, jeg ble kritthvit i tryne og skalv. Var jo så sliten fra før av..

Jeg ringte legevakta for og høre etter, men hun sa at det var ikke mye dem kunne gjøre nå midt på natta. Om det var evt en spontanabort så kunne dem ikke gjøre noe mot det. Jeg blødde en del, nok syns jeg. Men hørte ikke noe "plopp" i vannet som kunne vært fosteret. var bare rent blod uten klumper. Ikke helt friskt rødt blod heller, mere rustfargete. Etter det ble det kun rustfarget, så nå er det litt mere brunt heller. Null smerter og føler meg like fin som ellers.

Jeg var kvalm da jeg våknet 13 00 i dag, da brakk jeg meg og kasta opp for første gang, faktisk. Så ble jo faktisk glad for det da *ler*.

Jeg har jo hørt om dem som blør, og at det er så mye som skjer inni kroppen som kan sprekke, det ene og det andre. Så tenker ennå ikke at det ER en spontanabort..

Men ikke vet jeg. Syns det er utrolig hæslig...

Jeg vurderer og ringe legekontoret på mandagen, høre om dem evt kan henvise meg for ultralyd. Det går vel an ja? At jeg kan få ul mandag elr tirsdag. Bare for og være helt sikker på hva som skjer. Evt om det er null håp, eller om det er ufarlig.. har jo hatt blødninger fra før av, og alt stod til bra. Så trenger jo ikke være farlig, tenker jeg ...

Huff... Så typisk :(

Nå har jeg sovet 14 timer, og er helt uthvit, det er så deilig! Jeg var så sliten!

d positive er at d ikke er friskt blod sånn som du beskirver. mange blør gjerne 1-2 ganger. da er blodet brunt/rustfarget. d er blod rester. får håpe d ikke kommer mere, visst ikke ringer du legen på mandag og evnt får en sjekk.

veit ikke helt om det går ann da, men kan det være pga at du var så innmari sliten at kroppen rett å slett sier i fra at du skal ta det mer med ro?
Har hørt at kroppen sier i fra, men hvordan vet jeg ikke.
Krysser i hvertfall fingrer for at det er ufalig :)

Det er alltid noe dritt med blod i starten av svangerskapet uansett hvor vanlig det er. Håper der har gitt seg helt og at du kan få noe hjelp av legen. Ellers er det jo ikke så mye man får gjort! Ta det veldig med ro fremover i alle fall.

Har bare vært hjemme,så ikke gjort noe aktivitet. Men har hatt dårlig med søvn dem siste gangene pgr doløping på natta :-p

Får håpe jeg får meg en ultralyd eller noe slikt til uka.. Ikke no morsomt det som skjedde..

Skjønner godt du er bekymret, håper inderlig det kun var en ufarlig blødning.
Ville absolutt dratt til legen på mandag og fått en ul, for din egen del!
LYKKE TIL!!!

Skjønner godt du er bekymret, håper inderlig det kun var en ufarlig blødning.
Ville absolutt dratt til legen på mandag og fått en ul, for din egen del!
LYKKE TIL!!!

Huff ja, håper jeg blir sendt på ultralyd ja..
Jeg har heldigvis ikke hatt noe spesielt til blødning etter episoden, noe som er bra.
Så krysser fingra her! :-p

Back
Topp