Tlf til 10 åring

Synes ikke barn skal ha iphone. Fordi det er en "status"telefon, som er svinedyr og fordi den knuser lett.

Samsung har hatt noen billige "enkle" smarttelefoner til under 1000 lappen. Trend tror jeg de heter. Ellers er den nyeste xcover (4) fra samsung å få til 1990 uten abon. Xcover er bygd for å tåle støt og vann. Og er en mye bedre telefon for barn enn iphone.

Er jo forskjell på iPhone og iPhone og da, jeg har en til 1500 og den er mer støtsikker enn noe jeg har hatt minus nokia-telefonene fra ungdommen, har dette flere ganger i asfalt, grus, flisegulv fra full høyde uten en sprekk en gang :) Får sikkert mange andre gode smarttelefoner, men hvis man liker et operativsystem er det da fullt lov å holde seg til det uten at det er på grunn status! Har prøvd både diverse Samsung og Huawei som jobbtelefon og det orker jeg ikke bruke penger på, dyrere enn iPhone-traveren min var de og!

Er jo forskjell på iPhone og iPhone og da, jeg har en til 1500 og den er mer støtsikker enn noe jeg har hatt minus nokia-telefonene fra ungdommen, har dette flere ganger i asfalt, grus, flisegulv fra full høyde uten en sprekk en gang :) Får sikkert mange andre gode smarttelefoner, men hvis man liker et operativsystem er det da fullt lov å holde seg til det uten at det er på grunn status! Har prøvd både diverse Samsung og Huawei som jobbtelefon og det orker jeg ikke bruke penger på, dyrere enn iPhone-traveren min var de og!
Hvilken iphone har du? :) (billigste jeg fant på prisguide tidligere idag var rett over 3000 eller noe)

Ungene her kommer aldri til å få iphone, og det er pga samboer. Som du sier, man foretrekker forskjellig (han liker ikke ios).
Jeg syns det er helt ok, men foretrekker android :) vi kommer likevel ikke til å kjøpe mobiler til flere tusenlapper til ungene, uansett hva vi går for når den tid kommer :)

Back
Topp