Tjukkaaaa!!!

tihi tusen takk Missme[:)][:)][:)]
Ble ikke saa forferdelig likevel... eller starter iallefall bra saa jeg har sluttet aa vaere deppa over at jeg er blitt voksen[8D]

Gratulerer så masse med dagen tjukka vår!!!! [:D][:D][:D] Håper du får en fin dag, med snillt barn og snill mann og alt som hører denne dagen med [8D]

Gratulerer så mye med dagen, Tjukkaaa [:)]

Gratulerer med dagen Tjukka vår

Hurra hurra hurra for deg!!![:)][:)]

ORIGINAL: Gullklomp

Hipp hipp hurra hurra hurra!!!![:D]

Hadde du fjerna datoen på fb eller? Siden du "plutselig" dukka opp i sted med bursdag?[8D]

ORIGINAL: Høno på Haugen

Hadde du fjerna datoen på fb eller? Siden du "plutselig" dukka opp i sted med bursdag?[8D]

Haha altsaa, tydeligvis saa var bursdagen min skjult, det har jeg ikke gjort med vilje, det har bare statt slik. saa ble jeg mobbet for at jeg proevde aa skjule at jeg ble 30 saa da maatte jeg bare inn og fikse paa den biten hehe[8D]
takk for gratulasjoner[:D][:D]

hurra for deg tjukka[:D][:D][:D][:D]

Oioioi - sniker inn i rekken av trædveåringer [8D] mobbemobbemobbemobbe *håpe at karma doesnt bite my ass*[&:][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Høno på Haugen

Haha altsaa, tydeligvis saa var bursdagen min skjult, det har jeg ikke gjort med vilje, det har bare statt slik. saa ble jeg mobbet for at jeg proevde aa skjule at jeg ble 30 saa da maatte jeg bare inn og fikse paa den biten hehe[8D]
takk for gratulasjoner[:D][:D]

Hahahaha[:D] Trudde og du prøvde å skjule den[8D] Kommer nok eg til å gjøre om litt mindre enn 9 mnd[&o][8D]

[:)] Gratulerer m dagen søte søte tjukka!!!!!!

ha en knallfin dag[:D]

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig er du også 30! [:D]

HEI GAMLA MI! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med dagen - nå går du over i de voksnes rekker[8D]

Håper dagen din blir DRITFIN (måå bare inn med litt nordnorske fakter[8D])

Stooooooor klem fra meg!

ORIGINAL: KathMor

Gratulerer så masse med dagen tjukka vår!!!! [:D][:D][:D] Håper du får en fin dag, med snillt barn og snill mann og alt som hører denne dagen med [8D]

Til hamingju með afmælið. vona að þú hafir átt góðan dag

Alder er bare ett tall, du ser ikke en dag eldre ut enn 20. [:D]

Tusen takk herlige jentene mine[:)][:)][:)][:)][:)] har hatt en gigafin dag og føler meg akkurat så ung som schnuppaluppa mener at jeg er [8D]

løv ju gørls[:D]

Back
Topp