Tjukkaaaa...

Ja FORTELL! [>:][:D]

What? Whaaaat???!!!

Hahah! Joda det gikk fint. Stakkars hadde tidenes fylleangst og hadde utsatt det å stå opp så lenge hun kunne- for å så komme opp til et "tomt" hus[8D]. Da hadde jeg lagt meg og K og A var ute og lekte. Men hun har beklaget seg uendelig mange ganger i løpet av gårdagen og jeg har bedt hun bare glemme det[:)].

Selvom det ikke var kjekt å sitte der og skamme seg for sin beste venninne så er det jo tross alt de fleste som har opplevd å drikke for mye og drite seg ut. på ett eller annet vis. shit happens liksom[8D].

Og det virker heldigvis som at gjestene våre også tenker slik... [:D]

Men hva var det hun egentlig lagde "bråk" for da?[8|]

ORIGINAL: Vand

Men hva var det hun egentlig lagde "bråk" for da?[8|]

hmmm la oss se... hun ble dritings før kl halv ti den kvelden.I etterkant har hun fortalt meg at hun drakk litt fort fordi hun var visstnok litt stresset for å møte gjestene for første gang... Men hun ble ikke bare dritings- men også drittkjedelig. Aldri i livet har hun vært så kjedelig full. Avbrøt alle samtaler, snakket høyt og mye og fortalte teite vitser, gjorde narr av han som var her etter at han hadde kommentert at han hadde flere en èn gang blitt tatt for å være homo[8D] men altså som en fremmed så tar man ikke den vitsen og misbruker den i ettertid[8|]..
drinkene til gjestene forsvant og glassene dukket om sider opp tomme vedsiden  av hun. Jeg ble til slutt sint på hun og ba hun trappe ned.  Men da var jeg bare teit. Til slutt fant hun selv frem (med k sin hjelp[8D]) at hun skulle legge seg, måtte bare på do først... MEN så kom hun  tilbake og hadde tydeligvis glemt at hun skulle legge seg. K ble da irritert og sa at  nå måtte hunbare gå ned og sove. Da klikket det for hun.

Hun tok alt ut av sammenheng, anklaget oss for å være forandret, så  snobbete vi var blitt som blir flau over hun og stakkar hun som ikke fortjener å være i vårt selskap (sarkasme), vi hatet hun og hun nå  oss også... sa til meg at krissi  hadde kastet hun på døren - sa  til K at jeg hadde oppmuntret hun til å bli med ut i stuen igjen og drikke.  Kalte meg dritings, sølte rødvin i hvite sofaen min når jeg 14 ganger hadde nektet hun å sitte med glasset i sofaen, rablet på terrassen  under skyting av fyrverkeri og kom seg ikke opp igjen - hverken med eller uten hjelp... den der lurer jeg på om var skuespill[8|][8|][8|]

Håper virkelig at dette var et engangstilfelle fordi hvis ikke så  er det tydelig en av oss som er forandret - fordi den jenten jeg ble kjent med på nyttårsaften har jeg ingen lyst til å være kjent med[X(]..

HÅ HÅ HÅ!!!!!!! Rene fjortiss-dramaet av henne! [:o][>:][>:][>:][>:] Hadde JEG gjort noe sånt, hadde jeg ALDRI i verden turt å se dere i øynene igjen!!!![8|][8|][8|][&o][&o][&o][&o][>:]

Å hjelpes..... Sånt tror jeg rett og slett aldri jeg kunne gjort, uansett hvor full jeg var.... Hun må jo være veldig flau over egen oppførsel.... (om hun husker alt da....)

Back
Topp