Tjukkaaa...

sånja

Gift med forumet
Hvordan går det med mannen i kveld???[:D] (Uten å avsløre detaljer..[8D])

Tjaaaah han er stresset faktisk. Ikke akkurat den minste kampen å lede laget mot[8D]. Men utover det vil hanaldri snakke med meg om sånt på kampdag så jeg sitter bare ogventer til kl bli 21:45 fordida skal jeg se på pc-en[:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Tjaaaah han er stresset faktisk. Ikke akkurat den minste kampen å lede laget mot[8D]. Men utover det vil hanaldri snakke med meg om sånt på kampdag så jeg sitter bare ogventer til kl bli 21:45 fordida skal jeg se på pc-en[:D][:D]

Åå.. Den begynner så sent ja. Er ikke ferdig før 12 da??[&:]
Spennende ja, så skjønner godt han ikke orker å snakke...[8D] Hehe. Sikert greit med noe annet å tenke på..[:D]
*Krysser fingrene* Heia, heia!!![:)]

Nei fryktelig sent! Forb**a tidsforskjell altså[:@]. Men jeg skal klare å holde meg våken gjennom den[:D].

Krysse fingre og send varme tanker til guttene våre[:D]

Tvi tvi!!![:D][:D]

gggggggggooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOO ICELAND!!!!!! *Hopper med duskene og slenger føttene ut i en luftspagat* [:D]

ORIGINAL: Vand

gggggggggooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOO ICELAND!!!!!! *Hopper med duskene og slenger føttene ut i en luftspagat* [:D]

*forestiller seg vand med dusker og ler*

Du er jo en av oss blitt!![:D]

Neida, ballene henger ned under duskeskjørtet, østrogenbombene får dere ta dere av! Her er det testosteronet som gjelder! [8D]

Neida, ballene henger ned under duskeskjørtet, østrogenbombene får dere ta dere av! Her er det testosteronet som gjelder! [8D]

Så lenge det er lykkeballer så er jeg glad[8D]

Så lenge det er lykkeballer så er jeg glad[8D]

Disse ballene gjør iallefall MEG lykkelig! [8D][8D][8D] Men litt irriterende når de dasker mot låret! [8D][8D][8D]

Back
Topp