Ja....[:)] men blir ikke klokere... vil du høre historien? Du får den uansett[8D]:
Fredag: intervju. Han hadde av en eller annen grunn ikke referansen min foran seg og spurte om jeg kunne maile den til han. Det gjorde jeg med engang jeg kom hjem. Fikk aldri bekreftelse på at han fikk den. Før intervju avsluttet sa han: da ringer vi deg på mandag.
Så jeg antok at de ville ringt meg uansett om jeg var aktuell eller ei.
Men så gikk hele mandagen og like før bankene stengte så sendte jeg mail og spurte om referansen fant frem, om de hadde funnet en til stillingen og at jeg kanskje følte at jeg hadde misforstått noe, derfor jeg maste.
Fikk til svar at jeg var den eneste som var aktuell til jobben. De hadde ikke annonsert stillingen og ikke kallet flere inn til intervju. At jeg i grunn var tilbudt jobben, bare han måtte få dette gjennom tillitsrådet eller hva det nå het, et råd som alltid må godkjenne ansettelsesprosedyrer.
Jeg svarte tilbake at det var hyggelig å høre, at de da bara skulle ta kontakt når de var klare.
Siden har jeg ingenting hørt så jeg lurer på hva skjer altså... når han egentlig har sagt at jobben er min hvis jeg vil den...
jadda, jeg får nok svar til uken[8D]