Tjukka!!!!!

tingeling1

Forumet er livet
Er du tilbake???? Hvordan har dere hatt det? Kan ikke si jeg har sett noe tråd om det her...... Må jo fortelle om ferien vet du [:D] Nora savnet Alis i bhg. Hun har sagt hver dag denne uka: "Jeg har lekt med Lulla og Alis. Nei, ikke Alis.... Alis er på ferie!"

Hihi søte Nora. Du burde sett hvordan hun og Lulla tok imot Alis i bhg i går, klemmer og susser og så sloss de om å leie Alis inn på lekerommet Herlige jentene.

Ja somsagt så er vi hjemme og turen var helt fantastisk! Det var trening og avslapning om hverandre sammen med masse sightseeing og god mat[:)]. Jeg har veldig lyst å dra ditt igjen på sommerstid altså! De hadde DE "klatrestativene" for voksne i skogen - skikkelig eventyrland dette vettu[8D].

Gleder meg til å få dere bort på lørdag[:D][:D] sa jeg ikke garantert lørdag?[8|][8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Å, høres ut som et herlig sted å feriere!!! [:)]
Du har vel tatt bilder??? [;)] [;)]

Haha - kjeder du deg mammamø?[8D] joda vi tok litt bilder - ikke mange men litt. Vil du se?

Ja vil se bilder tjukka!! [:D][:D][:D] 

ok men da trenger jeg en som kan forklare meg hvordan jeg kopierer bilder fra en nettside og paster inn her når man har mac.... anyone?[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ok men da trenger jeg en som kan forklare meg hvordan jeg kopierer bilder fra en nettside og paster inn her når man har mac.... anyone?[8D]
Haha.. Kansje det snart kommer ett data geni her. For jeg kan vertfall ikke hjelpe deg, selv hvor mye jeg har lyst [8D] Data er rett og slett langt fra min beste venn.. [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Å, høres ut som et herlig sted å feriere!!! [:)]
Du har vel tatt bilder??? [;)] [;)]

Haha - kjeder du deg mammamø?[8D] joda vi tok litt bilder - ikke mange men litt. Vil du se?

Såklart jeg vil se!!! ...men kan ikke noe om mac... [&o]

Her har vi landet i Dusseldorf og hentet bilen. Bilen ble Alis sin favoritt fordi hun så så godt ut vinduet, og stolen var også en favoritt fordi den var så myk og fin haha

På flyplassen i dusseldorf var DEN festen når vi kom ditt for hjemreise. Etter hoppekastaletur, et treff med sauen Timmy og andre festligheter fikk hun malt seg som pusekatt[:D]

Å ser ut som om at dere har hatt en fantastisk tur!
Jeg og vil!!!!

Åå, det ser ut som dere har kosa dere MAX på en tur med masse varierte aktiviteter!
*pittelitt misunnelig*

Fine familien din Tjukka - dere er nyydelig flotte!!! [:D]

Tusen takk jenter[:D][:D] er faktisk ganske stolt av familien min selv jeg[:D][:D] Det jeg ikke tok bilder av var spaturer, treningsturer og flyturer[8D] to førstnevnte var fantastisk deilige og siste gikk som smurt (så på det som generalprøve for islandstur senere i denn mnd[8D])

så mange fine bilder!!! [:D] Nydelig jente på det siste der da, hihihi[:D][:D][:D][:D] Deilig med en sånn impulstur altså!

For en NYYYYYYDELIG familie dere er! [:D][:D][:D][:D][:D]

Så ut som en super impulstur!!!!!!! [:D][:D][:D]

Ser jo ut som dere har hatt en fantastisk tur!!!! Nydelige er dere alle 3 [:D] Gleder meg til å høre mer om turen på lørdag [:)]

Fikk ikke sett jeg.. [&o]

Men kjekt at dere har kost dere, og at du er tilbake!! [:D]

ORIGINAL: MeMyself

[:(][:(]

ORIGINAL: MeMyself

Back
Topp