Tjukka!!!

Vand

Forumet er livet
Det er så moro med deg!

For vi er så vanvittig forskjellig egentlig! [:D][8D]

Jeg skulle heller ha DØDD før jeg hadde begynt med yoga og tanketerapi og frø for å få bedre kondisjon liksom! [8D]

Jeg DIGGER DEG, du er så åpen for alt liksom (hahahhahaa - kan tolkes på forskjellige måter ser jeg[8D][8D][8D])

Tihihi "opposites attract" vettu[8D].

men den der meditasjonsgreien og alt det der er relativt nytt for meg også. HAr sånn gradvis økt iløpet av de siste 3 årene men jeg har liksom aldri brukt det målbevisst.

Nå skal jeg forsøke det da - se om jeg får litt bedre fokus i hverdagen[8D]

Var forresten på min første felles yoga time i stad (har hittil drevet med det hjemme i stuen) og det var kjempe bra opplegg altså! Kanskje pittelitt sakte for min del så jeg skal prøve hatha yoga imorgen og power yoga på mandag - se litt tempoet deres og hvor jeg bør plassere meg[8D].

Du ligner veldig på mannen min sånn mentalt (utenom alt det negative såklart[8D]) - den der "rett frem" tankegangen. Men jeg har veldig godt av slike folk rundt meg også for å holde beina på jorden[8D]

*ser for meg tjukka i doggystyle for å oppnå kontakt med seg selv* *ler bittelitt* [:D]

ORIGINAL: Vand

*ser for meg tjukka i doggystyle for å oppnå kontakt med seg selv* *ler bittelitt* [:D]

NEi du skal heller se meg for deg i en sånn glamorøs stilling syns jeg[>:][>:][:D]

som denne:

HAHAHAHAH! NEi den kan jeg ikke sånn helt seriøst... så da denne:

eller den:

Neineinei!

DETTE er grunnen til at Tjukka liker yoga: http://www.youtube.com/watch?v=vqGLz2iEOWQ&feature=related[8D][8D][8D]

merk: lyden er borte og det er klippet noe vanvittig pga aldersgrensegreier! [8D]

ORIGINAL: Vand

Neineinei!

DETTE er grunnen til at Tjukka liker yoga: http://www.youtube.com/watch?v=vqGLz2iEOWQ&feature=related[8D][8D][8D]

merk: lyden er borte og det er klippet noe vanvittig pga aldersgrensegreier! [8D]

Kongefilm!

Back
Topp