tjukka!!!!!!

chrichri

Forumet er livet
nå er jeg spent, hvordan gikk d i dag? du har sikkert fortalt d tidligere i dag, men jeg har retta på religions oppgaven min sååå ikke vært her...

venter speeeent!

Åh takk som spør [:)]. Det gikk ok tror jeg... ikke dårlig iallefall[:D] var masse stress både før,under og etter eksamen hehe - ler enda av denne dagen min[8D].
Ble påkjørt på vei ned til oslo sentrum, hvor jeg skulle treffe kathmor. Og så var det litt sånn treg fyr som tok sin tid til å huffe og åffe over påkjøringen (som ikke var noe hard i det hele tatt bare så det er sagt[:)]).

Kom til sentrum og fant ikke parkeringen jeg hadde bestemt meg for. Måtte til slutt bare parkere i første parkeringshuset jeg fant og kom meg inni[8|][8D]. Tok eksamen- leste over hele kjempe cocky og fornøyd med å ha fått 1 av 2 vanskelige temaer som jeg nevnte i forrigårs var forsvunnet fra eksamenssettet[:D][:D][:D] Men så klarte jeg ikke oppgaven og da droppet selvtilliten til bunns. Brukte litt tid til å hente meg inn igjen og så tok jeg den igjen på slutten og vips! gikk fint[:D].

Så fant jeg ikke bilnøkklene og leitet og leitet og stresset og ble helt oppgitt... Gikk til slutt til bilen - der lå nøkklene -i switchen! Hadde bilen blitt stjelt så hadde vi aldri fått det fra forsikringen - pjuh!![8D]

Back
Topp