Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har falt litt snø i natt og det ligger hvitt over bakkene og på trærne[:)]. Gleder meg til å føle meg som i et svensk eventyr når jeg skal hente ved uti garasjen etterpå[:D][:D][:D]ORIGINAL: Vand
Så bra at du er bedre!!! HURRA! [:D][:D][:D]
Men du? Syns du ikke det er litt drøyt fra en innvandrer å late som hun er i ett SVENSK eventyr når hun er i vinternorge? [>:][>:][>:][8D][8D]
ORIGINAL: Tjukkaaa
ORIGINAL: Vand
Men du? Syns du ikke det er litt drøyt fra en innvandrer å late som hun er i ett SVENSK eventyr når hun er i vinternorge? [>:][>:][>:][8D][8D]
Hahahah! Men snøen og landskapet og alt jeg ser utenfor døren min nå minner meg på svensk eventyr[8D] Emil i hakkebakkeskogen og hva det var.... vi så ingen norske eventyr på tv i island[8|]
Hahahah! Men snøen og landskapet og alt jeg ser utenfor døren min nå minner meg på svensk eventyr[8D] Emil i hakkebakkeskogen og hva det var.... vi så ingen norske eventyr på tv i island[8|]
Kunne ikke ha sett mange svenske heller, emil i hakkebakkeskogen *LER* [:D][:D][:D]
Har du hørt om Emil i Lønneberget - katthult? [8D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det skulle såklart stå katthult der altså! HAHAHAHA.ORIGINAL: Tjukkaaa
Kunne ikke ha sett mange svenske heller, emil i hakkebakkeskogen *LER* [:D][:D][:D]
Har du hørt om Emil i Lønneberget - katthult? [8D][:D][:D][:D][:D][:D]
HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Jeg griner her seriøst!!Det skulle såklart stå katthult der altså! HAHAHAHA.
Vi ser jo på hakkebakkeskogen - teaterstykket - på islandsk på dvd så jeg er fullt klar over at Emil og hakkebakkeskogen er totalt forskjellige ting[8D]
SØTA!!!