TJUKKA...HEHE

barebeaa

Elsker forumet
Skikkelig søt......
*poff*
likegreit![8D]

Hihihih - ja jeg tror kanskje vi sitter i samme klasse vannmessig iallefall. [8D] Gud nå får jeg dårlig samvittighet over at jeg ikke deler jeg også[8D][8D][8D]

Skal ta og finne ett bilde eller to jeg da -siden du vrir på armen min[:@][&:][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihihih - ja jeg tror kanskje vi sitter i samme klasse vannmessig iallefall. [8D] Gud nå får jeg dårlig samvittighet over at jeg ikke deler jeg også[8D][8D][8D]

Skal ta og finne ett bilde eller to jeg da -siden du vrir på armen min[:@][&:][8D]

ja kom igjen!!!!
du kan ikke la meg ligge der alene til "pynt"[8D][;)]

Altså - at jeg nesten ikke finner bilder av meg i det hele tatt sier jo sitt... ikke ett eneste ett fra sykehuset - altså før fødsel...

Dette bildet er tatt 2 uker før fødsel:

og det som er skremmende her er at dette bildet:

Ble tatt i MAI!!![&:]

No quotings og Maik1 - pill deg hitt for å se !!!![:@][:@][:@][:@] så jeg kan få det vekk igjen[8D]

skulle iallefall ha stooort bilde da når du først la ut...hehehheehheh[;)][8D]
Ja da var vi vel ganske like vannmessig som du sa[:)]
Men jeg syns du var søt jeg[:D]
vi begge to gliser som aldri før også vettu[:D]prøver vel med alle midler å være sjarmerende da[;)]
Bra jeg fikk "tvunget" deg til å vise oss bilder[:)] (bare at jeg måtte brette meg ut først da....[8D])

ORIGINAL: barebeaa

Ja da var vi vel ganske like vannmessig som du sa[:)]
Men jeg syns du var søt jeg[:D]
vi begge to gliser som aldri før også vettu[:D]prøver vel med alle midler å være sjarmerende da[;)]
Bra jeg fikk "tvunget" deg til å vise oss bilder[:)] (bare at jeg måtte brette meg ut først da....[8D])

Hahahah!! så sant så sant! [8D]

"noen som ser en elefant? hvor?"

Du har bra overtalelsesevne snuppa,det skal du ha[8D].

Du er jo like søt gravid som ikke gravid-bare litt mer av deg når du var gravid[:D]

Syns dere var kjempeflotte begge to!!![:D]

Jeg så helt rar ut når jeg gikk gravid med Anna..... Full i flere liter vann...[8D]

Syns du er pen med eller uten vann i kroppen[:)]

skal vise deg en svære elefant!

*leter etter bilde av meg som STORgravid!*

Back
Topp