"tjukk og tjukk... "

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Hehe.. Jeg sa til min kjære i går "unnskyld for at jeg er tjukk og fæl og ekkel" siden han trakk jeg unna meg da magen min visstnok kom for nært eller noe.. Så sier han "du er ikke ekkel" og jeg bare" Hmm, bare tjukk og fæl?" så svarer han "du er ikke fæl"... "Så jeg er bare tjukk da?" kom det fra meg... Hahaha.. Så svarer han "tjukk og tjukk"

Jeg er kanskje ikke som alle andre kvinnfolk, men da begynte jeg å le som faen.. Tross for at jeg var litt lei meg i går kveld, så sa jeg "jaja, jeg bryr meg vel ikke om hva du sier, jeg ser bra ut uansett!" :P

Syns i grunn det der var ganske morsomt ;P

Synes han mannen din ikke virker noe hyggelig, skal jo ikke si du er hverken tykk eller noe, og synes han magen din er ekkel? Barnet hans bor jo inni der.[:)]

Hm.....har sagt det før og sier det igjen- hekkan, her hadde det blitt krig om gubben skulle nekte sex, nekte å ta på, si at jeg er fæl, tykk eller noe som helst i den duren!!!!!!

Hehe.. Jeg setter mer pris på et ærlig svar enn noe annet :) Han er mer søt enn han er "ekkel".. Vi er veldig like heldigvis, stortrives sammen med han :D

ORIGINAL: sl0th

Hehe.. Jeg setter mer pris på et ærlig svar enn noe annet :) Han er mer søt enn han er "ekkel".. Vi er veldig like heldigvis, stortrives sammen med han :D

Det er det viktigste. [:)]

altså jeg LER!!!! For det der er AKKURAT som min samboer også[;)] Han er bare sånn rett og slett, og jeg hadde som du begynt å le[;)]

Jeg syntes sambo var såååå søt fordi han kalte meg Heffalompen til tider, syntes heffalompen hørtes så søtt ut, helt til jeg så at tanten min hadde filmen Ole Brum og Heffalompen, sa at det brukte sambo å kalle meg. FY så frekk han er da får jeg til svar, høh??? korfor det måtte jo eg spør joda da fikk jeg jo vite at Heffalompen var en ELEFANT!!!!! DET viste ikke jeg!!! Sambo hadde syntes det var SÅ artig å kalle meg heffalompen siden jeg ikke viste det var en elefant og syntes det var søtt[8D][:D]

Jaa.. Jeg hadde en kjæreste som var bare søt og snill og grei og gjorde alt jeg ba han om og sa nesten bare fine ting og da holdt jeg på å bli sprø! Det er faktisk veldig deilig å ha en kjæreste som tørr å si hva han mener :p

.. Og han syns ikke jeg er tjukk sånn sett, siden jeg er gravid så har det jo blitt noen ekstra kg.. Har jo ikke skylapper forran øynene heller.. Vet jo hvordan det ligger an, blir mer sur når han prøver seg på å si ting som at jeg ikke har lagt på meg og slikt :P

Jeg vet jeg er litt rar :P

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

altså jeg LER!!!! For det der er AKKURAT som min samboer også[;)] Han er bare sånn rett og slett, og jeg hadde som du begynt å le[;)]

Jeg syntes sambo var såååå søt fordi han kalte meg Heffalompen til tider, syntes heffalompen hørtes så søtt ut, helt til jeg så at tanten min hadde filmen Ole Brum og Heffalompen, sa at det brukte sambo å kalle meg. FY så frekk han er da får jeg til svar, høh??? korfor det måtte jo eg spør joda da fikk jeg jo vite at Heffalompen var en ELEFANT!!!!! DET viste ikke jeg!!! Sambo hadde syntes det var SÅ artig å kalle meg heffalompen siden jeg ikke viste det var en elefant og syntes det var søtt[8D][:D]

Jeg liker elefanter. Kall meg gjerne for Heffalompen. [8D]

Jeg synes så lenge man har en intern tone seg imellom og man ikke blir såret av det, ja, da er det greit. Det er selvfølgelig forskjellig fra person til person og forhold til forhold.

ORIGINAL: CrazyBeautiful

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Jeg liker elefanter. Kall meg gjerne for Heffalompen. [8D]

Jeg synes så lenge man har en intern tone seg imellom og man ikke blir såret av det, ja, da er det greit. Det er selvfølgelig forskjellig fra person til person og forhold til forhold.

HELT riktig[;)] Er nok flere enn en som har sagt de syns meg og sambo har et rart forhold, og mange som syns det er merkelig at jeg ikke tar meg nær av ting han sier, men det er måten han sier ting på og det han sier som gjør at uansett hvor fornærmende det kan høres ut så må jeg bare le. Har MANGE artige historie som har fått folk til å både sperre opp øynene og le seg skakk av[8D][:D]

Godt det ikke bare er meg :P Har hatt en følelse av at alle syns jeg er rar som finner meg i så mye rart :p

Men jeg må si at Heffalomen er utrolig søt da!!:D

Godt det ikke bare er meg :P Har hatt en følelse av at alle syns jeg er rar som finner meg i så mye rart :p

Men jeg må si at Heffalomen er utrolig søt da!!:D

Du er ikke alene om å ha en "ærlig" type ihvertfall[8D][:D] Ja jeg syns heffalomp hørtes så søtt ut jeg, frøkna her elsker ole brum og heffalompen og jeg syns nå ikke den er såååå stor den lille elefanten jeg[;)]

ja hvis man har en tone seg i mellom og trives og ikke blir såret er det jo greit:)

Ærlighet varer lengst... =)
MEN, i mine nedfordager hadde nok eg ikkje takla slike ting.. Og vi kvinnfolk er jo som elefantar/heffalumper; gløymer aldri.. Heilt utrulig kva eg kjem på når eg er nedfor eller sur... Dei minst viktige ting som eg forlengst har lagt bak meg... Nesten som hodet mitt hjelper meg å finne unnskyldingar for å grine eller bli sint nokon gongar;)

Hehe.. Jeg sa til min kjære i går "unnskyld for at jeg er tjukk og fæl og ekkel" siden han trakk jeg unna meg da magen min visstnok kom for nært eller noe.. Så sier han "du er ikke ekkel" og jeg bare" Hmm, bare tjukk og fæl?" så svarer han "du er ikke fæl"... "Så jeg er bare tjukk da?" kom det fra meg... Hahaha.. Så svarer han "tjukk og tjukk"

Jeg er kanskje ikke som alle andre kvinnfolk, men da begynte jeg å le som faen.. Tross for at jeg var litt lei meg i går kveld, så sa jeg "jaja, jeg bryr meg vel ikke om hva du sier, jeg ser bra ut uansett!" :P

He he, synes du tok det kjempe bra

ORIGINAL: Celin Marie

Jeg syns jo helt seriøst jeg ser bra ut, med klær på da vel og merke.. JEg syns jeg har en ganske fin mage, så det veier opp for de kg jeg har lagt på meg :P

ORIGINAL: Celin Marie

Jeg syns jo helt seriøst jeg ser bra ut, med klær på da vel og merke.. JEg syns jeg har en ganske fin mage, så det veier opp for de kg jeg har lagt på meg :P

Jo bedre du selv føler deg, jo bedre ser du ut for andre[;)] Du er sikkert kjempe fin[:)]

"Hold kjeft din forbanna korttenkte idiot! Bare husk at denne magen har rommet barnet ditt, så du skal bare være jævla takknemlig for at jeg er nøyaktig sånn som jeg er!!!"

[:@] Blir så forbanna på sånne kommentarer som han sa!!!

ORIGINAL: dørti gullkorn

oi hvordan kom denne gamle tråden så langt opp!! ?? [8D]
hehe, jeg lurte på akkurat det samme [8D]

Back
Topp