Tjukk mage

Mammafrue

Snart mamma til to julibarn <3
Juli13-jentene
Må bare klage litt kjapt her. Magen min er enorm i dag! Hvertfall føles det slik ut. Jeg har bare lyst til å kaste av meg alle klær slik at jeg kan puste ordentlig. Og den magen skal sikkert bli to ganger så stor :P
Kanskje det har noe å gjøre med at livmora presser mot lungene også, men det føles mest som alt jeg har på meg stopper meg fra å puste. Puh! :)

Hehe... jeg har lagt meg på sofaen å trekt opp og ned alt som strammet å lar huleboeren sparke fritt... forstår deg kjempe godt.. noen dager føles magen mindre og mykere andre dager som om den holder på å sprenge å passer ikke i noe klær. ..:confused:

Stor forskjell fra dag til dag på dette,syns jeg... Er så "stinn" noen dager at jeg ikke skjønner at magen skal kunne bli noe større :-/

Huff ja... Sånn har jeg følt meg i dag også... Stappmettfølelse i hele dag :P

Har prøvd ymse kjoler i skapet i dag, skal i selskap på lørdag... Det var ikke morsomt :( Mange av kjolene går på, men sitter så stygt over rumpa. Så ser ut som om jeg må ut å shoppe denne uka...

Kjoler tør jeg ikke prøve på meg, Hehe. Og jeg må på bh shopping denne uka. Alt er for smalt, jeg må visst ha litt mer pusterom. Jeg tror det er nå jeg kan begynne å kose meg med graviditeten for fullt. Det er egentlig deilig å begynne å kjenne det på kroppen :)

Jo, det har du rett i :) Er deilig å endelig føle seg og se ordentlig gravid ut :)

Hehe :) har slike dager jeg og. :p
Første eg gjør når eg kommer hjem, er å bytte ut dongeribuksen med joggebukse og kaster bh'en :p

Kjoler tør jeg ikke prøve på meg, Hehe. Og jeg må på bh shopping denne uka. Alt er for smalt, jeg må visst ha litt mer pusterom. Jeg tror det er nå jeg kan begynne å kose meg med graviditeten for fullt. Det er egentlig deilig å begynne å kjenne det på kroppen :)

Jeg elsker kjoler som gravid! :-)
Mye deiligere enn bukser! :-)

Igår ble jeg ble spurt hvor magen min er, selv om jeg selv synes jeg er stor nå.
Men legen og andre synes jo jeg er liten.
Føler meg ikke gravid, hadde det ikke vært for kramper om natten, bevegelser om dagen, og en liten kul foran.
Eller, blir fortere sliten i bena/låra når jeg går opp trapper! Hi hi! :p

Må bare klage litt kjapt her. Magen min er enorm i dag! Hvertfall føles det slik ut. Jeg har bare lyst til å kaste av meg alle klær slik at jeg kan puste ordentlig. Og den magen skal sikkert bli to ganger så stor :p
Kanskje det har noe å gjøre med at livmora presser mot lungene også, men det føles mest som alt jeg har på meg stopper meg fra å puste. Puh! :)
Det vil føles lettere når babyen legger seg lenger ned i bekkenet! :-)
3. trimester sies jo å være det letteste trimesteret.
Selv føler jeg meg ganske normal, bare med noen herlige bevegelser i magen da! :-)

Det vil føles lettere når babyen legger seg lenger ned i bekkenet! :-)
Selv føler jeg meg ganske normal, bare med noen herlige bevegelser i magen da! :-)

Har lest og hørt at det er 2.trimester som er lettest, jeg. Men flott om det er du som har rett ;-) Selv om jeg ikke kan si det føles sånn ;-)

I dag har jeg fått flere som har spurt meg om når jeg har termin, så når jeg sier at jeg har ca 3mnd igjen, sier alle: Ååååh!!
Ska eg ta det som et hint om at magen er så stor at de tror jeg er kommet lenger :p

Det vil føles lettere når babyen legger seg lenger ned i bekkenet! :)
Selv føler jeg meg ganske normal, bare med noen herlige bevegelser i magen da! :)

Satser på det, av og til kjennes det som babyen kryper oppover i stedet :) Men i dag har han bare vært snill. Sparker masse og bare koser seg, ikke noe ubehag. Da er det helt greit å være gravid.

I dag har jeg fått flere som har spurt meg om når jeg har termin, så når jeg sier at jeg har ca 3mnd igjen, sier alle: Ååååh!!
Ska eg ta det som et hint om at magen er så stor at de tror jeg er kommet lenger :p

Haha, hos meg er det motsatt. Alle syns magen min er for liten og blir skuffa når de ser meg :P

jeg får av og til den der ja......... Med påfølgende hvalrossfølelse........

Back
Topp