Tjohooooo...

gratulerer...

gratulerer.......

gratulerer med 99 dager igjen!!!

her er det 98!!

ORIGINAL: Blue_Angel

å nei du snuppa der tar du feil... hehe dem kommer nok før det [8D][8D]
twins.. foresten har noen gang tvillinger ligget til termin eller over????

tror de kommer før jeg å!
tvillinger kommer vel alltid før!!
har aldri hørt om noen som har gått over ihvertfall!! [:D]

Deilig vettu!! Jeg har vel 95 eller noe igjen, tror jeg..... [:)] 

Men du Nemi, er du alene om å bli tvillingmamma (siden det står "mamma venter på dere" i signaturen din), og har du barn fra før? [:)]

Skal du føde normalt hvis du kan, eller er det planlagt noe keisersnitt eller noe?

Nysgjerrig jeg da........ Men vi er jo "naboer" [:D]

Må innrømme nå at jeg var litt egoistisk da jeg skrev "mamma venter på dere".. Jeg er ikke alene om  å få de, og pappaen gleder seg nesten like mye som meg ( selv om han ikke viser det like mye ).

Det er planlagt keisersnitt pga min sykehistorie fra i fjor. Jeg hadde hjerteinfarkt i fjor sommer.. Skal til ny kontroll på tirsdag og da skal vi snakke om keisersnitt og diverse... Den lista du fant fra karolinska instituttet om vekt på spirene var jo fin da blåbobler.. Blir enda mer beroliget nå da..

ORIGINAL: Nemi73

Må innrømme nå at jeg var litt egoistisk da jeg skrev "mamma venter på dere".. Jeg er ikke alene om  å få de, og pappaen gleder seg nesten like mye som meg ( selv om han ikke viser det like mye ).

Det er planlagt keisersnitt pga min sykehistorie fra i fjor. Jeg hadde hjerteinfarkt i fjor sommer.. Skal til ny kontroll på tirsdag og da skal vi snakke om keisersnitt og diverse... Den lista du fant fra karolinska instituttet om vekt på spirene var jo fin da blåbobler.. Blir enda mer beroliget nå da..

Ok [:)] Hjerteinfarkt er jo litt skremmende da... ikek noe særlig i så ung alder... Huff..... [8|] Men det er heldigvis MANGE som "bare" får det en gang, og aldri blir plaget med det igjen...
Skjønner godt at en dobbelfødsel (eller fødsel i det hele tatt) kan bli en ganske stor påkjenning da, ja.....

Den vekt-kurven var genial den!! [:D] Egentlig ganske forskjellig fra mange andre. Men siden denne er fra det instituttet så stoler jeg 110% på den! [:D]

Back
Topp