Tjoho...

Sess1976

Forelsket i forumet
da er jeg ruger igjen...herlig. Egget klarte opptinning og hadde delt seg 6 ganger. Og to egg igjen i frysen enda...så her er alt bare bra for øyeblikket...og ikke nok med at jeg er ruger, men jeg ble også tante i natt...[:D].. Nei no skinner sola godt på meg ja..[:)] 
Skal teste 6 februar, så jeg får krysse fingrer og div frem til da...[8D] Så nå vil jeg inn på topp oversikten altså...[:D]

så gøy, 2 stk som blei ruger idag og en blir imorra.
lykke til med ruging, så du valgte å sette inn 1 egg bare, krysser alt jeg har for at det egge er et skikkelig gull egg

har ikke noe valg om hvor mange jeg får satt inn. Det er sykehuset som bestemmer og de setter inn kun et om gangen...litt dumt, men jeg er lykkelig over det ene jeg...[:)]

Spennende! Lykke til med rugingen, så regner vi med at de to eggene du fortsatt har på frys kanskje kan bli brukt til søskenforsøk senere, for jeg har nemlig bestemt at du om to uker skal teste positivt, og at du i oktober har et nydelig lite nurk i armene. [:)]

Gratulerer som tante også!

ORIGINAL: babyT?

Spennende! Lykke til med rugingen, så regner vi med at de to eggene du fortsatt har på frys kanskje kan bli brukt til søskenforsøk senere, for jeg har nemlig bestemt at du om to uker skal teste positivt, og at du i oktober har et nydelig lite nurk i armene. [:)]

signerer

Ja vi har 5 år på oss å bruke de to siste eggene, så klarer vi ikke å lage dem selv etter første mann (som er i magen nå [:D]) så får vi bruke de i fryseren...fint at du har bestemt for positiv test da, for det har nemlig jeg også[:)] Takk for gratulasjoner også...morsomt å bli tante..

Appel...vi slår følge til termin..den saken er grei...[;)]

Sess lykke til med rugingen, jeg ser fremimot å uge sammen med deg i deler av de 2 lange ukene. Men jeg har endel dager igjen desverre, blir ikke uttak for i neste uke for meg.

Ellers så ser det ut til at solen skinner til deg for tiden så for håpe at solstrålene tar med seg en positiv overraskele for deg også, lykke til det fortjener du[:)]

Ikke lenge til neste uke da, så da slår vi følge som rugere...[:D] så håper vi solen skinner over oss alle...[;)]

ja vi er rugere sammen vi gitt også på dagen og til å med..artig..[:D] Jeg fikk beskjed om å ta test onsdag den 6 av sykehuset jeg, så lydig som jeg er så tester jeg da...[:D]
Lykke til til deg også Bulla, så får vi krysse fingrene på at vi klarer dette..[:)]

Lykke til med ruginga. Og gratulerer som tante. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: babyT?

Sign denne. [:D]

Gratulere som ruger!! Lykke til, krysser alt jeg har for deg!!! [:)]

åååååå så gøyt.

skal krysse fngrene for deg

grattis som ruger[:D] og ikke minst tante...hehe det er moro det[:D]

skal se du får pos test om 14 dager...spennende

krysser alt jeg har for deg!!

Back
Topp