Tjoho!!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
ImageUploadedByBV Forum1363113837.722747.jpg

Da kom smokken i posten i dag, og foreløpig ser det ut som den funker!! Jippi! Ho krangler litt før ho tar den, men når ho først tar den så sutter ho fint på den!!
Forresten så tror jeg ho driver å tar igjen litt for manglene søvn de siste dagene, for i dag har ho nesten ikke gjort annet enn å sove! Dessverre har ikke jeg fått sovet noe da, for vi har vært på besøk på jobben min, truffet et vennepar på cafe og hatt besøk av en kollega av fruen med barn... Men nå skal vi slappe av, og i morgen har vi ingen planer og fruen har fri... Så nå når vi har en smokk som funker kan jeg kanskje få tatt igjen litt søvn også! :D

Jippi!!! Så utrolig bra:-) Håper du får tatt igjen litt søvn nå som du slipper å være smokk! Sov godt;-)

Så bra! Satser på at dere begge får sovet litt nå med fungerende smokk! :)

Ja, helt fantastisk! Skjønner ingenting jeg nå, lille har sovna igjen! Uten pupp og uten smokk! Blir jo nesten redd, haha :p skal prøve å sove litt nå, når jeg ikke henger over vogga for å se om lillemor puster :P ikke vant til sånn sovebaby jeg!

Ja, helt fantastisk! Skjønner ingenting jeg nå, lille har sovna igjen! Uten pupp og uten smokk! Blir jo nesten redd, haha :p skal prøve å sove litt nå, når jeg ikke henger over vogga for å se om lillemor puster :P ikke vant til sånn sovebaby jeg!
Hihi:-) Nyyt det! Sov søtt!

Hihihi! Sov godt! :p

Lurer jeg også på! Sover dere enda, kanskje?;-)

Vi har ikke trengt smokk i natt, lille har bare spist og sovna igjen! Skjønner virkelig ikke hvis som har skjedd med jenta mi! Hun sov nesten i hele går, har sovet en 4 timersdupp og en 3 timersdupp i natt, og nå sovet hun jammen meg igjen! Kanskje det hjalp å bare ha smokken i huset? Hm.. Snedig altså!

Vi har ikke trengt smokk i natt, lille har bare spist og sovna igjen! Skjønner virkelig ikke hvis som har skjedd med jenta mi! Hun sov nesten i hele går, har sovet en 4 timersdupp og en 3 timersdupp i natt, og nå sovet hun jammen meg igjen! Kanskje det hjalp å bare ha smokken i huset? Hm.. Snedig altså!
Flinke veslemor!
Slettes ikke verst med smokk med fjerneffekt! :)

Hehe, nope! Så lenge ho sover er det ikke så farlig om ho sutter på smokken eller ikke! Har vært helt fantastisk å sove i natt! Ble ikke noe dupping i går kveld, fruen å jeg bytta nesten på å stirre oppi vogga, er jo så utrolig uvant at ho sover!

Hehe, nope! Så lenge ho sover er det ikke så farlig om ho sutter på smokken eller ikke! Har vært helt fantastisk å sove i natt! Ble ikke noe dupping i går kveld, fruen å jeg bytta nesten på å stirre oppi vogga, er jo så utrolig uvant at ho sover!
Haha, jeg syns jeg ser dere! :p (og kjenner meg litt igjen, min har også plutselig begynt å sove, og det er jo fryktelig uvant.:p)
Håper det fortsetter med masse god søvn! :D

Så deilig at barna deres sover mer!:-) Sto opp en time før vesla i dag.. Rare dyr disse små;-)

Nå vet jeg hva som er skjedd! Dere har stjålet sovestøvet til lille!!!! Hun har plutselig vært våken i to timer i strekk.. Heldigvis har hun en dyp samtale med uroen over lekegrinda, så jeg får gjort litt ;)

Nå vet jeg hva som er skjedd! Dere har stjålet sovestøvet til lille!!!! Hun har plutselig vært våken i to timer i strekk.. Heldigvis har hun en dyp samtale med uroen over lekegrinda, så jeg får gjort litt ;)
Skjønner ikke hva du snakker om.:D

Åååå så godt å høre cc!! så greit når baby sover fredelig :)

I dag er lillemor litt mer til å kjenne ingen ja, bare små dupper på 10-15 min i armene og våkner så fort vi legger henne fra oss... Men hun sutter i allefall litt på smokken innimellom, så med litt øvelse har vi i allefall en smokk som funker...

I dag er lillemor litt mer til å kjenne ingen ja, bare små dupper på 10-15 min i armene og våkner så fort vi legger henne fra oss... Men hun sutter i allefall litt på smokken innimellom, så med litt øvelse har vi i allefall en smokk som funker...
Trengs sikkert litt trening for å bli skikkelig sovedyr.:)

Back
Topp