~Tilden~ Forelsket i forumet 8 Jun 2007 #1 Ikke så mye som skjer her om dagan no som det er så fint vær! *borte*
Lillemumma*KL Forumet er livet 8 Jun 2007 #7 sååå kule...men får ikke opp stort bilde, så litt vanskelig å se[;)]
~Tilden~ Forelsket i forumet 8 Jun 2007 #9 Takk for alle kommentarer! Og jepp de falt i smak hos de som fikk de! [:D]
~Tilden~ Forelsket i forumet 8 Jun 2007 #10 ORIGINAL: Lillemumma*Kasper sååå kule...men får ikke opp stort bilde, så litt vanskelig å se[;)] Det er fordi eg er så beskjeden......[:D]
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper sååå kule...men får ikke opp stort bilde, så litt vanskelig å se[;)] Det er fordi eg er så beskjeden......[:D]
tullmusa Forumet er livet 11 Jun 2007 #11 Så kuuule![:D] Jeg skulle lagre bildet, for jeg vil også lage, men fikk ikke til.. [&o]
~Tilden~ Forelsket i forumet 11 Jun 2007 #12 ORIGINAL: tullmusa Så kuuule![:D] Jeg skulle lagre bildet, for jeg vil også lage, men fikk ikke til.. [&o] Å? Eg får til å lagre bildet...
ORIGINAL: tullmusa Så kuuule![:D] Jeg skulle lagre bildet, for jeg vil også lage, men fikk ikke til.. [&o] Å? Eg får til å lagre bildet...