TJOHEI!!!

mammamaja

Elsker forumet
da er vi igang med pakkinga[:D] har allerede fått pakket mye så neste tirsdag er vi mest sannsynlig flyttet inn i VÅR bolig[:)] gler meg så utrolig mye.. sette opp stellebord og seng og sånt!!!åh i tillegg kommer prinsessa våres snart

LIVET ER HERLIG JENTER

MARTE!!!!! hihi du ska se kor vi bor[8D]

Heldiggris! Har dere bygget eller kjøpt? Vi skal begynne å bygge til sommeren, tegningene er i kommunen for godkjenning[:D]

ORIGINAL: Lene83

Heldiggris! Har dere bygget eller kjøpt? Vi skal begynne å bygge til sommeren, tegningene er i kommunen for godkjenning[:D]

vi kjøpte i går hihi[:D] men vurderer å kjøpe tomt om ikke så lenge å bygge.. dette blir på en måte bare midlertidig vil jeg tro[:)] bygd i september 2006 så det er jo helt nytt og det er så deilig!![:D]

har mye kos å se fram til du då[:D]

Livet er faktisk utrolig herlig!!  Lykke til med flyttinga![;)]

så utrolig gøy!!! Når det er slik pakking så kan jeg tenke meg at det må være bare gøy!!
Lykke til med flyttinga, du må få lagt inn noen bilder etter at dere har komt dere i stand slik at vi nyskjerrige sjeler her inne får se hvordan dere har det!!![:)][:)]

Lykke til med pakking og flytting!! Høres så herlig ut med ny bolig.... [:)]

Åhh...-så spennende maja!!!![:)][:)][:)]
Du må ha masse lykke til med pakkinga da, også ser eg fram til at du legger ut skrytebilder![:D][8D]

Back
Topp