Tjobing!

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Hei og hå! :D
Lenge siden sist. Det ble litt hektisk her etter at pappa'n reiste, så har ikke fått vært her på ei stund. Asle har blitt stadig mer aktiv, så det har blitt mye mer lek på gulvet på meg i løpet av dagene. Har ikke så mye "egen-tid", så den siste uken har jeg prioritert scrappestæsjet mitt og kost meg med det etter at jeg har fått Asle i seng. Holder på med en liten stjernebok. Første gang jeg forsøker meg på det, så det blir litt prøving og feiling. Men i dag kom pappa'n hjem igjen, så da håper jeg å få litt mer tid til å skravle her igjen, for jeg må si jeg har savnet det :) Håper alt står bra til med dere alle!

Har savnet deg!!! :D
Men skjønner at det er hektisk =)
Herlig å ha han hjemme igjen tenker jeg

Godt å få mannen hjem igjen:-)
Skjønner du har hatt det travelt ja, fint du kan skravle litt med oss igjen nå da:-)

Deilig å få ham hjem igjen ja!! :D:D Tror han ble litt overrasket over alt som har skjedd med Asle de siste 2 ukene. Utviklingen går i et rasende tempo nå :D Bare 2 dager til han er 5 mnd gammel.
Har savnet dere, så håper jeg skal få litt tid her nå den kommende uken.
Men når det er sagt, så har vi en del på programmet fremover, så det blir nok ikke fullt så mye som før, men litt skal jeg nå få til :):D

har lurt på hvor det blei av deg ;) Har selv ei aktiv frøken som det konstant er surlyd på om jeg ikke ser på henne og pludrer 24/7 ;) :p :eek: :confused: o_O

Greit å vite at man er savnet ;):D Travelt å være alenemamma :p;) Nå skjer det så mye og han er så aktiv at det ikke nytter å la ham ligge uten tilsyn lenger.

Greit å vite at man er savnet ;):D Travelt å være alenemamma :p;) Nå skjer det så mye og han er så aktiv at det ikke nytter å la ham ligge uten tilsyn lenger.

Hehe de er ikke så passive lenger nei:-)

Koselig og høre fra deg igjen:) Godt og få hjem mannen igjen tenker jeg:p;):D Emmeth leker veldig mye selv på lekematten sin,så er heldig sånn:) men har 2 andre frøkner som krever mammas hele og fulle oppmerksomhet:) Har desverre ikke så mye tid eller ork til og være her om dagen.

Koselig og høre fra deg igjen:) Godt og få hjem mannen igjen tenker jeg:p;):D Emmeth leker veldig mye selv på lekematten sin,så er heldig sånn:) men har 2 andre frøkner som krever mammas hele og fulle oppmerksomhet:) Har desverre ikke så mye tid eller ork til og være her om dagen.

Koselig å være tilbake, kjenner jeg, men litt vanskelig å henge med. Det har liksom skjedd litt her mens jeg var borte :p Ingen fare for at jeg orker eller har tid til å lese gjennom alt, men pyttsann ;):p
Skjønner godt at du prioriterer familien din. Stakkars lille Neline :( Håper du får gehør for å få satt i gang prosessen med PPT så snart som mulig mens hun fortsatt er i kjente omgivelser. Gode tanker og masse klemmer sendes i din retning! :smiley-angelic003

Litt mye å ta igjen ja :-)

Hehe, sant det;) Er noen skravlefrøkner vi har innpå her;):D Godt du er innom iallfall, koselig og høre hvordan det går m dere også:) Tusen takk for det:) Håper virkelig selv også at det går fort og det blir satt igang tiltak for og hjelpe Neline:)

Back
Topp