tjihi

tretroll

Forumet er livet
VIP
da har vi endelig fått vogna!!! (stelleveska mangla da men) legge ut bilde i morra, er veldig stolt for vi har venta siden november.....weeeeeeeee!!! nå er jeg happy!

men må stikke og se lost. tudelu!

Grattis!! (hva slags vogn har dere kjøpt?)

teutonia spirit s3. hatt understellet siden februar da, og lånt en bag...og så har jeg hatt bilsetet på. men nå er sportsvogna og softbaggen her. Fresh fra fabrikken[:D]

Det var jammen på tide! Grattis med ny  vogn[;)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

kjenner jeg blir misunnelig på deg[;)], jeg angrer på vogna jeg kjøpte for jeg synes den er så tung å trille... skulle kjøpt en trehjuling i stedet!

Ja du har jo sett hvilken vogn jeg har....bare med "feil" overdel....den er altså kjempefantastisk både å trille og å legge i bilen...også er det SÅ digg å sette bilsetet rett på spesielt siden vi har base så det er bare å poppe setet utav bilen og gutten sitter dødsgodt i setet så han har det kjempefint i det[:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

kjenner jeg blir misunnelig på deg[;)], jeg angrer på vogna jeg kjøpte for jeg synes den er så tung å trille... skulle kjøpt en trehjuling i stedet!

Ja du har jo sett hvilken vogn jeg har....bare med "feil" overdel....den er altså kjempefantastisk både å trille og å legge i bilen...også er det SÅ digg å sette bilsetet rett på spesielt siden vi har base så det er bare å poppe setet utav bilen og gutten sitter dødsgodt i setet så han har det kjempefint i det[:D]

ja, jeg så jo hvor mye lettere det var å manøvrere din vogn i menneskemylder i forhold til min[;)]. Hvor mye ga du for vogna egentlig?

6000 akkurat tror jeg er full pris hos Rita Holm(har betalt litt etterhvert som ting har dukka opp fra fabrikken...pluss at jeg venter på svar om vi får noe avslag siden det kom så seint. men vi fikk jo låne slik at vi klarte oss i mellomtida så jeg vet ikke.), med sportsvogn, softbag, regntrekk og stelleveske.

Gratulerer med vogna

Back
Topp