Tjene penger?

Bruker783pro

Første møte med forumet
Hallo Har drevet og klaget masse over at jeg ikke har nok penger i det siste, ei vennine av meg sendte meg linken til en side hun har medlemskap i. Hun fortalte meg hun tjente 17.000 på det forgje mnd, og det kunne vært mer hadde det ikke vært for at hun hadde mange jobbvakter og lite fritid.

Er litt nyskjerrig. Så har litt lyst til og bli medlem, men koster ca 500 kr. Jeg har betalt penger til sider som lover mer enn de holder før.

Tror dere at man faktisk kan tjene litt ekstra på denne siden ? Har så lyst på en liten ekstra inntekt siden jeg bare har 40% stilling der hvor jeg jobber nå. Er litt redd for og brenne meg igjen. Men venninen min har bare gode ting og si om denne siden, er det noen andre der ute som også har erfaringer med den?? Eller bare har noen råd og komme med? Jeg så på videoen der, og jeg har faktisk litt tro på dette. Ville bare høre om noen andre har noen meninger om dette føre jeg tester ut. Mannen som fant opp programmet har vist tjent masse penger på og gjøre dette, og lærer dette nå videre til oss andre, steg for steg.

Her er siden:
www.nowmaverickmoneymakers.com

Setter veldig stor pris på svar, tusen takk på forhånd.

RUBBISH. Alt som lover deg penger for å ikke gjøre noen ting er tull. Hvordan skal et dataprogram og tre timers arbeid om dagen gjøre deg til millionær? Det der er pisspreik som er forfattet for å lure folk som ikke gidder å gjøre en innsats for føden, og som av en eller annen grunn tror at det kan fungere å betale en liten sum ut i det store intet og få tilbake mange store summer. Det viser seg gang på gang at det er piss, så hvorfor prøve enda en gang?

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
RUBBISH. Alt som lover deg penger for å ikke gjøre noen ting er tull. Hvordan skal et dataprogram og tre timers arbeid om dagen gjøre deg til millionær? Det der er pisspreik som er forfattet for å lure folk som ikke gidder å gjøre en innsats for føden, og som av en eller annen grunn tror at det kan fungere å betale en liten sum ut i det store intet og få tilbake mange store summer. Det viser seg gang på gang at det er piss, så hvorfor prøve enda en gang?

Trykka du på linken?

Er det ikke farlig????emoticon

Nei, det er ikke farlig ...

Jeg så ikke antall innlegg til brukeren, bare nicket. Tenkte ikke over at det kunne være reklame. Leste litt om denne "fantastiske" metoden og det er jo selvfølgelig et pyramidespill som kun drives videre av at folk betaler seg inn.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Nei, det er ikke farlig ...

Jeg så ikke antall innlegg til brukeren, bare nicket. Tenkte ikke over at det kunne være reklame. Leste litt om denne "fantastiske" metoden og det er jo selvfølgelig et pyramidespill som kun drives videre av at folk betaler seg inn.

Phu!!!

Jeg la merke til navnet på brukern, men det er jo ei som heter det samme her inne som faktisk er aktiv, trodde det var ho jeg :p

La ikke merke til antall innlegg før etterpå :/

Skjønte med engang når siden poppet frem at dette bare var tull, men da hadde jeg jo allerede trykket.
Men roer meg med at den ikke er farlig jeg da :)

er mange her inne som heter *kallenavn ikke valgt *   jeg ble "slettet" (de kunne ikke slette meg, men begynne på nytt..forstå det den som kan)
og jeg fant ikke ut hvordan man skifter nick.
maaaange nye som heter det altså.

og ja, er bare tull med slike jobber. betale penger for å jobbe?  sier seg egentlig selv.

Uff ja, dette lyser jo svindel på lang vei...
Aldrig hørt noe positivt om pyramidespill (som dette høres ut som for meg).

Hahaha jaja, alle jobber hvor man ma betale for aa faa jobbe/bli med er svindel spoer du meg :-)

Finnes saa klart noen som er gratis ogsaa (er selv med paa de), men man kan ikke tjene kjempemye av det..Litt ekstra lommepenger av og til ja.. Men ikke noe aa bli rik av.... saa fremt man ikke sitter paa toppen da...

Kanskje snart? skrev:
Hahaha jaja, alle jobber hvor man ma betale for aa faa jobbe/bli med er svindel spoer du meg :-)

Finnes saa klart noen som er gratis ogsaa (er selv med paa de), men man kan ikke tjene kjempemye av det..Litt ekstra lommepenger av og til ja.. Men ikke noe aa bli rik av.... saa fremt man ikke sitter paa toppen da...

har du link til de du er med i? som ikke koster penger?  gjerne pm.

Back
Topp