Bruker783pro
Første møte med forumet
Hallo
Har drevet og klaget masse over at jeg ikke har nok penger i det siste, ei vennine av meg sendte meg linken til en side hun har medlemskap i. Hun fortalte meg hun tjente 17.000 på det forgje mnd, og det kunne vært mer hadde det ikke vært for at hun hadde mange jobbvakter og lite fritid.
Er litt nyskjerrig. Så har litt lyst til og bli medlem, men koster ca 500 kr. Jeg har betalt penger til sider som lover mer enn de holder før.
Tror dere at man faktisk kan tjene litt ekstra på denne siden ? Har så lyst på en liten ekstra inntekt siden jeg bare har 40% stilling der hvor jeg jobber nå. Er litt redd for og brenne meg igjen. Men venninen min har bare gode ting og si om denne siden, er det noen andre der ute som også har erfaringer med den?? Eller bare har noen råd og komme med? Jeg så på videoen der, og jeg har faktisk litt tro på dette. Ville bare høre om noen andre har noen meninger om dette føre jeg tester ut. Mannen som fant opp programmet har vist tjent masse penger på og gjøre dette, og lærer dette nå videre til oss andre, steg for steg.
Her er siden:
www.nowmaverickmoneymakers.com
Setter veldig stor pris på svar, tusen takk på forhånd.
Har drevet og klaget masse over at jeg ikke har nok penger i det siste, ei vennine av meg sendte meg linken til en side hun har medlemskap i. Hun fortalte meg hun tjente 17.000 på det forgje mnd, og det kunne vært mer hadde det ikke vært for at hun hadde mange jobbvakter og lite fritid.Er litt nyskjerrig. Så har litt lyst til og bli medlem, men koster ca 500 kr. Jeg har betalt penger til sider som lover mer enn de holder før.
Tror dere at man faktisk kan tjene litt ekstra på denne siden ? Har så lyst på en liten ekstra inntekt siden jeg bare har 40% stilling der hvor jeg jobber nå. Er litt redd for og brenne meg igjen. Men venninen min har bare gode ting og si om denne siden, er det noen andre der ute som også har erfaringer med den?? Eller bare har noen råd og komme med? Jeg så på videoen der, og jeg har faktisk litt tro på dette. Ville bare høre om noen andre har noen meninger om dette føre jeg tester ut. Mannen som fant opp programmet har vist tjent masse penger på og gjøre dette, og lærer dette nå videre til oss andre, steg for steg.
Her er siden:
www.nowmaverickmoneymakers.com
Setter veldig stor pris på svar, tusen takk på forhånd.