Tjållahoppsann søte piger!

Cinii

Elsker forumet
Gleder meg masse til å bli kjent med alle dere januarjenter og følge dere gjennom svangerskapet :)

Testet selv postivt idag, noe som ikke kom uventet ettersom jeg ahr kjent på symptomer hele uken som var,og var ganske sikker :)

Vi har en liten pjokk fra før som jeg liker å kalle Bollisen,han er 6 mnd gammel, så vi får mye å henge fingrene i med to så tette! :)

Håper vi blir godt kjent og får det fint her inne på jan2012!<3
 
Gratulerer kjempe masse! Når har du termin?

Vi og skal ha ca. like tette.. jenta vår er 5,5 måned, så blir som med dere - nok å henge fingrene i.. :D
 emoticon
 
gratulerer så mye. 6 mnd ja da blir det nok å henge fingrene i framover:) spennende. 
 
Gratulerer så masse! Gleder meg til å bli kjent med dere alleemoticon
 
Gratulerer! Har selv to fra før som det er 15 mnd mellom, og det går veldig fint:)
 
Gratulerer så mye :) Blir to ganske tette her også, minsten er 9mnd, blir nok hektisk men veldig morro :)
 
Så kjekt med så mange svar ! :) og GRATULERE til hver og en av dere med de små spirene! Det er like spennende denne gangen som med første! :)

Godt å høre at vi er flere galnepetriner som kjører på med ny baby så tidlig! :)

Krysser fingrene for at spirene våre klorer seg fast helt frem tid de er ferdig og klar for verden! :)
 
Gratulerer med spiren og velkommen hit! :)
 
*vinker pent*
Gratulerer igjen, håper vi kan bli bedre kjent, det hadde vært kos <3
 
Back
Topp