tixxy

Ja, si det [8|]

Var og sjekket profilen hennes og ser at hun ikke har vært inne her på et par uker heller??

Tixxxy!!

Har blingset litt jeg... siste innlegg var 11. august, men hun var visst innom i går en tur..

Lenge siden vi har sett henne her i september! Tixxxy!! Hvor er du?? [:D]

Halloooooooooooo!

Ja, TIXXXXXXXXXXXXXXXY!! Hallllooooooooooo!

ORIGINAL: monicabebe

Ja, TIXXXXXXXXXXXXXXXY!! Hallllooooooooooo!

Hallaien alle sammen.
Kjekt å se at jeg har blitt savnet.
Jeg har rett og slett tatt meg en liten pause fra BV og internett helt generelt. Den siste uken har jeg ikke hatt internett hjemme en gang så det har vært en påtvunget pause fra internettverden.

Alt går helt supert her. Gubben har fyllt 30år så det har vært besøk og mye planlegging av festen som blir den 15 september. Har endelig fått ut alle invitasjonene.

Ellers så går alt helt supert. Liam vokser og lærer nye ting og ord hele tiden. Han har også fått sin første skikkelige blåveis da han skulle krype ut på terassen der det er ett trinn ned og gikk klask med pannen først.

Må få ønske Lehcar velkommen til Bergen og Solveig gratulerer med overstått 1 årsdag.

I`ll be back, but I dont know when.

Masse klemmer fra Tixxxy.

Så fint at du tittet innom en tur. Har vært litt redd for at det var noe som var galt. Fint å høre at det går bra med deg og at du bare har vært opptatt og uten nett.

Neida. Ingenting galt. Alt er bare superdupert her vettu[;)]
Fant rett og slett ut at jeg brukte ALT for mye tid på nettet og har nå gjennomgått en tøff avvenning[8D]
Har fått gjort veldig mye på disse ukene. Har tjulånt pappa sin pc men får vel stte den fra meg før han kommer inn igjen fra garasjen. [8D]

Prekast!

Der var du!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tixxxy
Må få ønske Lehcar velkommen til Bergen og Solveig gratulerer med overstått 1 årsdag.

Takk for hilsen Tixxxy!
Vi må få til å møtes etter hvert![:D][:)]
Lykke til med bursdagsforberedelsene, håper det blir en super feiring!
Og god bedring til blåveis-gutten deres.[;)]

ORIGINAL: Lehcar

ORIGINAL: Tixxxy

Takk for hilsen Tixxxy!
Vi må få til å møtes etter hvert![:D][:)]
Lykke til med bursdagsforberedelsene, håper det blir en super feiring!
Og god bedring til blåveis-gutten deres.[;)]

Hehe tror jeg har hoppet over noen cm i denne tråden jeg! [&:]

Takk så mye for gratulasjonen! [:D]

Godt å høre at alt er bra. Var bekymret her et lite øyeblikk!

kos deg med planlegging av bursdag osv.

Klem, M

Back
Topp