TIXXXXXXXXXXXXY

*endeligguttemamma*

Forelsket i forumet
Hvorfor dro du opp de gamle trådene????[:@]
Er jo så verpesyk nå at jeg sitter å hopper på stolen[8D]

Jeg savner jo t.o.m bekkenløsninga jo!!!! [8|](ok, ikke bokstavlig talt[;)] )

[:D]

samme her.... verpesyk som bare det[:'(] 

men mangler en god og snill mann[:(]..

[;)]

Hihi....

ja da er vi flere som er verpesyk!
Diskuterte det forgje uke med gubben men han vil ikke ha flere barn akkurat nå[:(][:(][:(]
Jeg måtte bare gå i dusjen når han sa det for jeg ble helt grineferdig...[:(]

ORIGINAL: tobarnsmamma

Trøsteklem!!!!
Vet hvordan du har det...

takk

Nei, blir nok ikke søsken på Sander på ett par år enda, vil ha rundt 3-4år mellom[:)]
Men kan jo kjøpe oss sånn juksemage som de bruker i filmer, så kan vi gå rundt hjemme og vagge[8|][:D]

ORIGINAL: *endeligguttemamma*

Nei, blir nok ikke søsken på Sander på ett par år enda, vil ha rundt 3-4år mellom[:)]
Men kan jo kjøpe oss sånn juksemage som de bruker i filmer, så kan vi gå rundt hjemme og vagge[8|][:D]

Hehe... hadde ikke folk/gubben trodd at jeg var litt unormal før så hadde de hvertfall trodd det da[:D][:D]

Jeg og er verpesyk, samtidig som jeg har nok med Linnea nå og vet at vi skal på'n igjen om ca. et år [;)]
Savner magen min sååååååååååå fælt [:(][:(][:(]

ORIGINAL: *endeligguttemamma*

hahahaha... utrolig bra!!!

Jeg er også litt verpesyk. Men får ikke med mannen her enda, gitt. Og vil vel helst vente litt til jeg også! Savner ikke magen, men savner en liten baby. Nå er jo Maja så stor og er altfor aktiv til å kose med meg, hehe!

Back
Topp