Tivoli.

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Sjekket når tivoliet skulle komme til byen her og syns det var veldig sent så lurer på når dere er vant til at tivoli kommer nær dere?

Vant med tivoli på våren. Men tivoliet har ikke kommet hit nå siden 2010 :( Før det kom det en gang i året så lenge jeg kan huske.

Vant med tivoli på våren. Men tivoliet har ikke kommet hit nå siden 2010 :( Før det kom det en gang i året så lenge jeg kan huske.
Så synd :(
Var det få som kom eller ingen som vil arrangere det?

Her skal det komme 30 september og bli til 2 oktober

Kommer to ganger i året. En gang på våren og i midten av august. :)

Her kommer det som regel de siste to helgene i juni.

Vi er en liten kommune, så alle kom.

Tror rett og slett kommunen kludra det til selv. De få plassene de kunne være har de laga om de kunstgressbane. Og andre plassen er laga om de butikk. Så tror dessverre ikke de kan stå noen plass lengre :( Også tror jeg ferja blir dyr for de. Er ei øy vi, så uavhengig av hvilken vei de tar, er det ferje. :( Men fryktelig synd syns jeg å miste det tilbudet. Var jo det vi gleda oss til.

I byen der er det alltid vært på bursdagen til M. I de 2 årene som var. Hun har bursdag 3.oktober.. Så feiret alltid der på dagen :)
Litt sent, for det er ofte ganske kaldt da :(

Vi er en liten kommune, så alle kom.

Tror rett og slett kommunen kludra det til selv. De få plassene de kunne være har de laga om de kunstgressbane. Og andre plassen er laga om de butikk. Så tror dessverre ikke de kan stå noen plass lengre :( Også tror jeg ferja blir dyr for de. Er ei øy vi, så uavhengig av hvilken vei de tar, er det ferje. :( Men fryktelig synd syns jeg å miste det tilbudet. Var jo det vi gleda oss til.
Utrolig synd det da :(
Langt til nærmeste sted som har tivoli på fastland da?

I byen der er det alltid vært på bursdagen til M. I de 2 årene som var. Hun har bursdag 3.oktober.. Så feiret alltid der på dagen :)
Litt sent, for det er ofte ganske kaldt da :(
Høres veldig kaldt ut!
I år har jeg jo enten kjempe stor mage, på sykehuset eller kan være der hvor det ikke er altfor høy musikk med lillebror mens A får opplevelsen.

Mente det var tidligere her ifjor

Utrolig synd det da :(
Langt til nærmeste sted som har tivoli på fastland da?
Blir ca 2 timers tid, men ferje, så må man helst ta ett tog utenom. Blir jo fryktelig dyrt da :p Også får aldri vi med oss når det er der heller, de anonnserer det ikke her. Så går det som regel med oss for sent :(

Blir ca 2 timers tid, men ferje, så må man helst ta ett tog utenom. Blir jo fryktelig dyrt da :p Også får aldri vi med oss når det er der heller, de anonnserer det ikke her. Så går det som regel med oss for sent :(
Så synd! Men de burde jo absolutt kunne annonsere hos dere selvom de er et stykke unna når de er nærmeste!

Så synd! Men de burde jo absolutt kunne annonsere hos dere selvom de er et stykke unna når de er nærmeste!
Ja. Menmen. Ingenting å gjøre med det da. :) Før sto det i lokalavisa og på alle lyktestolper. Står sikkert i deres lokalavis. Men kommer ikke på å kjøpe den akkurat :p

Høres veldig kaldt ut!
I år har jeg jo enten kjempe stor mage, på sykehuset eller kan være der hvor det ikke er altfor høy musikk med lillebror mens A får opplevelsen.

Mente det var tidligere her ifjor
Ja, det er sent :(
Håper du heller er gravid, lettere med A :D

Hos oss er det tivoli stadig vekk, men spesielt til Norway Cup og 17. mai :) Kommer ikke seint til deg pga. markedet i Årjäng? Eller husker jeg feil om hvor du bor? (ikke der, men i nærheten)

Hos oss er det tivoli stadig vekk, men spesielt til Norway Cup og 17. mai :) Kommer ikke seint til deg pga. markedet i Årjäng? Eller husker jeg feil om hvor du bor? (ikke der, men i nærheten)
I nærheten ja.
Vet ikke om det er pga markedet i Årjäng men her er det vist i forbindelse med höstmarknaden så er vel naturlig at den er sent ute, tenkte bare ikke over det ifjor ;)

Der jeg kommer fra er det vanlig at tivoliet er i begynnelsen av juli og en time unna er den i midten av august som regel og det er ca en time fra Arvika til Årjäng ;)

Kommer hit ca 1 uke før 17.mai og drar ca 3 dager etter den datoen. Så kommer et annet i juli og er i ca 2 uker.

Back
Topp