Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så syndVant med tivoli på våren. Men tivoliet har ikke kommet hit nå siden 2010Før det kom det en gang i året så lenge jeg kan huske.
Vi er en liten kommune, så alle kom.Så synd![]()
Var det få som kom eller ingen som vil arrangere det?
Her skal det komme 30 september og bli til 2 oktober
Her også. Ikke at vi er der daKommer to ganger i året. En gang på våren og i midten av august.![]()
I byen der er det alltid vært på bursdagen til M. I de 2 årene som var. Hun har bursdag 3.oktober.. Så feiret alltid der på dagenSå synd![]()
Var det få som kom eller ingen som vil arrangere det?
Her skal det komme 30 september og bli til 2 oktober
Utrolig synd det daVi er en liten kommune, så alle kom.
Tror rett og slett kommunen kludra det til selv. De få plassene de kunne være har de laga om de kunstgressbane. Og andre plassen er laga om de butikk. Så tror dessverre ikke de kan stå noen plass lengreOgså tror jeg ferja blir dyr for de. Er ei øy vi, så uavhengig av hvilken vei de tar, er det ferje.
Men fryktelig synd syns jeg å miste det tilbudet. Var jo det vi gleda oss til.
Høres veldig kaldt ut!I byen der er det alltid vært på bursdagen til M. I de 2 årene som var. Hun har bursdag 3.oktober.. Så feiret alltid der på dagen![]()
Litt sent, for det er ofte ganske kaldt da![]()
Blir ca 2 timers tid, men ferje, så må man helst ta ett tog utenom. Blir jo fryktelig dyrt daUtrolig synd det da![]()
Langt til nærmeste sted som har tivoli på fastland da?
Så synd! Men de burde jo absolutt kunne annonsere hos dere selvom de er et stykke unna når de er nærmeste!Blir ca 2 timers tid, men ferje, så må man helst ta ett tog utenom. Blir jo fryktelig dyrt daOgså får aldri vi med oss når det er der heller, de anonnserer det ikke her. Så går det som regel med oss for sent
![]()
Ja. Menmen. Ingenting å gjøre med det da.Så synd! Men de burde jo absolutt kunne annonsere hos dere selvom de er et stykke unna når de er nærmeste!
Ja, det er sentHøres veldig kaldt ut!
I år har jeg jo enten kjempe stor mage, på sykehuset eller kan være der hvor det ikke er altfor høy musikk med lillebror mens A får opplevelsen.
Mente det var tidligere her ifjor
Vet nå ikke helt jeg, føler alt er vanskelig med bekkenløsningen og H måtte uansett hvert med, eventuelt gått alene med AJa, det er sent![]()
Håper du heller er gravid, lettere med A![]()
I nærheten ja.Hos oss er det tivoli stadig vekk, men spesielt til Norway Cup og 17. maiKommer ikke seint til deg pga. markedet i Årjäng? Eller husker jeg feil om hvor du bor? (ikke der, men i nærheten)