B bennylure Forumet er livet 16 Apr 2010 #2 Hun svarte på innlegg i går, kanskje hun bare har tatt en BV fri dag.[;)]
E eilejoha Gift med forumet 17 Apr 2010 #3 ok.. er så vant til å se henne her så ofte og så går dagene tregt, så det føltes så utrolig lenge siden jeg så noe til ho. :) Får håpe hun bare har ekstra kosetid med familien[:D]
ok.. er så vant til å se henne her så ofte og så går dagene tregt, så det føltes så utrolig lenge siden jeg så noe til ho. :) Får håpe hun bare har ekstra kosetid med familien[:D]
Ambriel Forumet er livet Sommerfuglene 2017 17 Apr 2010 #4 ORIGINAL: bennylure Hun svarte på innlegg i går, kanskje hun bare har tatt en BV fri dag.[;)] Er det mulig da? [8|] [8D][8D][8D]
ORIGINAL: bennylure Hun svarte på innlegg i går, kanskje hun bare har tatt en BV fri dag.[;)] Er det mulig da? [8|] [8D][8D][8D]
E eilejoha Gift med forumet 17 Apr 2010 #7 ok...[:D][:D][:D] så henne hadde en post på face istad, så da kommer hun kanskje på senere [:D]
TITTIN72 Forumet er livet 17 Apr 2010 #8 tjoho jentene mine!! så søte dere er - vi ble plutselig tom for virkende pc-er i hus - og som jeg har savna dere!! [:(] men har fått lånt meg nå, så da er dere ikke kvitt meg!![;)] takk for omtanken! løv ju all[:D]
tjoho jentene mine!! så søte dere er - vi ble plutselig tom for virkende pc-er i hus - og som jeg har savna dere!! [:(] men har fått lånt meg nå, så da er dere ikke kvitt meg!![;)] takk for omtanken! løv ju all[:D]
E eilejoha Gift med forumet 17 Apr 2010 #9 hei, det var jenta jo.. fint du fikk lånt deg pc. skremmer jo livet av oss her på juni.. [:D]
Tønna Elsker forumet 17 Apr 2010 #10 Ja ærlig talt ,ikke lov å bli borte sånn i tide og utide uten å si ifra først[;)][;)][;)][;)]
TITTIN72 Forumet er livet 17 Apr 2010 #11 ORIGINAL: Tønna Ja ærlig talt ,ikke lov å bli borte sånn i tide og utide uten å si ifra først[;)][;)][;)][;)] he he ... lover det ikke skal gjenta seg![;)] sååå søte dere er jenter - er det rart jeg er glad i dere???
ORIGINAL: Tønna Ja ærlig talt ,ikke lov å bli borte sånn i tide og utide uten å si ifra først[;)][;)][;)][;)] he he ... lover det ikke skal gjenta seg![;)] sååå søte dere er jenter - er det rart jeg er glad i dere???