Titter litt innom..

Westie

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Hei hei!

Titter litt innom her da jeg har termin sent i januar og kan ende opp med februartermin og februarbaby [emoji4]

Gratulerer med spirer! [emoji1] Hvordan er formen deres?
 
Gratulerer til deg og :D formen her er grei foreløpig :angelic: bortsett fra litt forkjølelse :facepalm: har tidligere blitt ekstremt kvalm i uke 6-7, så får vel bare nyte ukene før :rolleyes:
 
Gratulerer til deg og :D formen her er grei foreløpig :angelic: bortsett fra litt forkjølelse :facepalm: har tidligere blitt ekstremt kvalm i uke 6-7, så får vel bare nyte ukene før :rolleyes:

Takk! Hvor langt er du nå? [emoji4]

Kjenner til kvalmen, ble innlagt tirs-ons og må på sykehuset annenhver dag for å få intravenøs væskebehandling.. Ulidelig..
 
Hei hei!

Titter litt innom her da jeg har termin sent i januar og kan ende opp med februartermin og februarbaby [emoji4]

Gratulerer med spirer! [emoji1] Hvordan er formen deres?

Takk og gratulerer til deg også! :)
Formen er fin synes jeg. Kjenner ikke stort til kvalme men kjenner litt småmurringer i magen men det er det eneste. For nyte det for regner med det tar seg opp etterhvert ;)

Hva med deg?
 
Takk! Hvor langt er du nå? [emoji4]

Kjenner til kvalmen, ble innlagt tirs-ons og må på sykehuset annenhver dag for å få intravenøs væskebehandling.. Ulidelig..
4+6 idag :)

Huff det hørtes ikke noe særlig ut! Har heldigvis aldri blitt innlagt. Sist fikk jeg postafen, og det hjalp en del, men mistet 11+6, så vet ikke helt om jeg vil bruke de denne gang. Reiser på ferie i uke 8 da, så mulig jeg må bruke de for å klare og gjøre noe :confused:
 
Fin form foruten litt bekkenplager her og der :hungover:
Hvordan er din form? :)
 
Takk og gratulerer til deg også! :)
Formen er fin synes jeg. Kjenner ikke stort til kvalme men kjenner litt småmurringer i magen men det er det eneste. For nyte det for regner med det tar seg opp etterhvert ;)

Hva med deg?

Åå så herlig å være i så fin form [emoji4] er du langt?

Veldig dårlig form her dessverre. Var det med førstemann og ☹️
 
Fin form foruten litt bekkenplager her og der :hungover:
Hvordan er din form? :)

Så herlig å være i fin form [emoji4] håper det ikke tar seg opp med bekkenet.

Som skrevet over så er formen dårlig og jeg har en innleggelse bak meg og er på sykehuset 8 timer annenhver dag for å få intravenøs væskebehandling. Haha er nesten komisk.
 
Takk i ligemåde [emoji16] formen min er heldigvis veldig bra,er litt småkvalm innimellom og halsbrann som titter innom innimellom [emoji16]
 
Tusen takk! Nettopp fått positiv test du da? Så arti! [emoji1][emoji1]

Ja positiv 10 dpo tirsdag:) hadde egentlig testestopp denne pp men gikk og følte noe var annerledes, så jeg bare måtte teste likevel. Og det stemte ❤️ Fikk sterkere streker enn jeg har hatt noen gang tidligere. Så har jo et sterkt håp om at den skal holde denne gangen da:)

Kommet langt du da?:)
 
Gratulerer til deg også [emoji4]

Formen er ganske grei egentlig. Bare litt ekstra trøtt, og små kvalm dagen lang, men overkommelig selvfølgelig.

Er 4+4 idag, og gleder meg til å komme meg opp til 12 uker [emoji173]️
 
Så herlig å være i fin form [emoji4] håper det ikke tar seg opp med bekkenet.

Som skrevet over så er formen dårlig og jeg har en innleggelse bak meg og er på sykehuset 8 timer annenhver dag for å få intravenøs væskebehandling. Haha er nesten komisk.

Off, kjedelig! Håper formen din tar seg opp snart så du slipper alle sykehusbesøkene! :happy:

Bekkenet har vært litt sånn av og på siden fødsel for snart 15 mnd siden. Kjenner det oftere nå, men ikke noe vondere enn før graviditeten, håper det holder seg slik :)
 
Føler med alle dere som sliter med kvalme[emoji173]️ jeg merker det litt denne gangen, med de 2 forrige var jeg aldri kvalm.... men så lenge jeg spiser litt går det bra kjenner jeg
 
Ja positiv 10 dpo tirsdag:) hadde egentlig testestopp denne pp men gikk og følte noe var annerledes, så jeg bare måtte teste likevel. Og det stemte [emoji173]️ Fikk sterkere streker enn jeg har hatt noen gang tidligere. Så har jo et sterkt håp om at den skal holde denne gangen da:)

Kommet langt du da?:)

Så gøøy, gratulerer! Jeg er 7+3 i dag [emoji4] synes tiden sneeegler seg avgårde..
 
Back
Topp