Titter innom

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Jeg hører egentlig til i oktobergruppen, men titter innom her.
Ringte inn pga lite liv i går og ser ikke ut til at jeg kommer ut uten baby. Lille har hjerterytme som daler en del og er rolig og det er de ikke helt fornøyd med.

For sikkerhets skyld satte de lungemodningssprøyte i går og jeg får en til o natt.

Håper jeg får gå så lenge som mulig med lille i magen, er 31+2 i dag.
 
Jeg hører egentlig til i oktobergruppen, men titter innom her.
Ringte inn pga lite liv i går og ser ikke ut til at jeg kommer ut uten baby. Lille har hjerterytme som daler en del og er rolig og det er de ikke helt fornøyd med.

For sikkerhets skyld satte de lungemodningssprøyte i går og jeg får en til o natt.

Håper jeg får gå så lenge som mulig med lille i magen, er 31+2 i dag.

Syns det er flott du deler, det er så viktig at vi kjenner rytmen til de små i magen og ringer inn dersom vi føler noe er annerledes.
Ønsker deg mye lykke til fremover og sender en varm klem :Heartred
 
Masse lykke til ❤️ Håper du får beholde mini i magen litt lenger - nå får du i alle fall oppfølging, og det er bra.
 
Krysser fingrene for deg! Veldig godt at du har fått lungemodning som rekker å virke. Det var gull verdt for min første som kom i uke 33 i fjor.
 
Syns det er flott du deler, det er så viktig at vi kjenner rytmen til de små i magen og ringer inn dersom vi føler noe er annerledes.
Ønsker deg mye lykke til fremover og sender en varm klem :Heartred

Ja jeg var så forberedt til å komme til ctg full av sprell og så reise hjem litt flau som man kanskje gjør. Er veldig glad for at jeg ringte. Og ringer man og beskriver situasjonen så tar jo de avgjørelsen også.

Tusen takk!
 
Krysser fingrene for deg! Veldig godt at du har fått lungemodning som rekker å virke. Det var gull verdt for min første som kom i uke 33 i fjor.

Åh så godt å høre! Ja får neste dose i natt, så han blir enda mer klar.
 
Masse lykke til❤️. Jeg var forberedt på prematur fødsel i uke 32, men slapp unna. Det ble uke 38 i stedet. Kjempefint at du tok signalene:)
 
Så fint at du ringte, det er bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite. Håper lungemodningsprøytem virker raskt og at lille kan bli trygt i magen litt til. Jeg ønsker dere masse lykke til! :)
 
Så bra du ringte inn, alltid bedre med en gang for mye. Nå blir dere fulgt opp, og lungemodning er kjempebra. Masse lykke til! :Heartred
 
Back
Topp